![]() |
Schaamhaar, wat vinden jullie ? Boyz 'n Girlz
Ik weet dus niet of er al zo één was. Maargoed.
Hier dus een topic over schaam haar, zelfde gedachte als het topic over ''Borsten''. Dus, hoe wil je het hebben ? , veel, weinig, netjes, gevormt etc |
Kickoff: Kaal.
|
Bij mezelf of bij de ander?
|
Ik denk dat je op dit topic doelt, maar goed.
Ik vind het vooral overdreven dat haar zo "vies" zou zijn. |
Eigenlijk boeit het me niet zo. Zolang het maar niet kaal is.
|
Geen oerwoud, maar ook zeker niet kaal. En geen rare vormpjes, gewoon normaal 'model'.
|
Citaat:
|
@ em, ik kende het topic niet. Deze mag wat mij betreft dan wel dicht ;). Maar dat is aan jou/andere mod :).
|
Als het maar geen oerwoud is :P
|
Kort.
|
Kort voor beide.
|
Op m'n venusheuvel bijgehouden. Schaamlippen kaal. Bij een man netjes getrimd, maar zeker niet alles eraf. Hoewel het wel fijn is als de hele piemel haarloos is moet ik zeggen, maar de ballen hoeft niet per se, en omgeving van piemel verder ook niet. Groeit alleen maar in, stoppels, en het ziet eruit alsof je heeul jong bent.
|
Citaat:
|
Kaal ;)
Ik had eerst altijd gewoon haar, geen aandacht aan besteed, maar mijn vriedin vind kaal lekkerder, en ze zal vast niet de enigste zijn :$ |
@justadreamer: Kan er haar groeien op een piemel dan :|
Ik vind haar prima; bijgehouden (gesnoeid) kan handiger zijn, maar het is totaal geen afknapper ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen hoofdhaar mag overblijven bij een vrouw. Haar is wel zo'n beetje de grootste afknapper, hoort bij mij tot onhygiënisch.
Ongeschoren man als hij blond is. Zwart harigen worden in ene zo'n gorilla. |
Vind je dat het onhygiënisch is of vind je het er onhygiënische uitzien?
|
Citaat:
|
Een streepje
|
Ik vind het totaal niet aantrekkelijk als mannen hun haar daar beneden weghalen. Van mij mag het daar lekker blijven zitten :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Bij een man liefst alles behalve wat op de 'mars-heuvel' groeit eraf (dus wat op de penis en ballen en tussen de benen zit). De rest mag gewoon lang zijn.
Bij een vrouw vind ik een streepje heel sexy, van kaal denk ik altijd dat ik het niks vind maar als ik het zie denk ik daar dan anders over. Maar eigenlijk is het me ook scheißegal. Bij iedereen. |
bij mannen niet helemaal kaal, bij de vrouwen streepje of bijgehouden :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |