![]() |
Midnight sun ook in nederlands??
Hoi hoi,
Ik vroeg me af of iemand een site of link weet waar Midnight Sun van Stephanie Meyer in nederlandse versie is. Ben m in het engels aan het lezen, maar mn engels is een soort van rampzalig... Dussuh, weet iemand hier iets over? groetjees |
1. Stephanie Meyer :facepalm:
2. Letteren ---> |
|
Bibliotheek heeft 'm vast in het Nederlands :Y
|
Oh nee, toch niet, want het is nooit uitgegeven dus nooit vertaald.
|
Ik zou het niet weten, maar Engelse dingen lezen is op zich wel weer goed voor je Engels. En anders moet je wachten tot hij uitgegeven en vertaald wordt, denk ik.
|
Hey waar heb jij dan de engelse vandaan ?? kan je het hele verhaal dan kopieren en hier onder zetten of de site waarvan ik hem kan kopieren ?? dat wil mij niet lukken. of je zet hem gwn in google vertaler.
|
http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html
Met andere woorden: Iemand heeft een proeflezer van Meyer genaaid en het boek verspreid. Het is alleen in een onvolledige, Engelse versie te krijgen. Bedenk je wel dat het niet voltooid werk is en waarschijnlijk nog fouten bevat en misschien zelfs dingen die niet meer kloppen met de echte versie. p.s. De draft staat daar gelinkt, maar ze raadt haar fans AF om het te lezen. Offtopic: Misschien is het dit keer wel een goed verhaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |