![]() |
ruzie met mn vriendin
hee.
ik heb bijna elke dag ruzie met mn vriendin, het gaat altijd om niks en vandaag weer en nu weet ze niet of ze me nog wil wat moet ik doen. :'( |
Uitmaken, want hier heb je ook geen moer aan.
|
Uitmaken. Jullie breken elkaar zo op. En ruzie om niks is zo'n beetje de onzinnigste vorm van ruzie. Je vriendin zou je het gevoel moeten geven dat jij de belangrijkste, liefste, beste, gelukkigste man op aarde bent. Dat doet ze duidelijk niet, ze maakt je onzeker, bang, verdrietig enmisschien wel boos? Maar het is geen gezonde of goede relatie. Uitmaken dus.
|
Citaat:
Er zit waarschijnlijk wat dieper waar jullie niet over praten. Als je het waard vind erover te praten, kun je tot de kern komen en er (eventueel) aan werken. Als je zelf ontevreden over haar bent, kun je die stap overslaan en het meteen uitmaken, voor 't leermoment is de vorige stap beter, je kunt 't dan later alsnog uitmaken. |
nou het gaat vaak om als ik kortaf doe zeg maar, en andersom hetzelfde, we zijn allebei heel erg koppig enzo dus ruzies gaan soms wel dagen door om eigelijk niet, nee uitmaken zie ik niet zitten, voor de rest zit alles goed, alleen dit niet, misschien iemand die ook vaak ruzie had om niks en weet hoe je het op kan lossen?
|
Citaat:
|
praat er eens met haar over op het moment dat jullie géén ruzie hebben. Probeer te luisteren naar elkaar. Wat doe je precies dat haar zo ergert, waarom voelt ze zich zo? Probeer op een rustige manier uit te leggen waarom jij je zo gedraagt en wat zij eventueel beter kan doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |