![]() |
Hulp nodig met mogelijke zwangerschap
Hej iedereen,
Mijn vriendin en ik hebben verleden zondag seks gehad, zonder condoom. Ze heeft wel pas gemerkt dat ze de pil de vorige dag niet gepakt had erna, dus we waren wel even geschokt. Ik ben wel niet klaargekomen in haar vagina ... Maar tog. De volgende morgen zijn we voor de zekerheid een afterpil gaan halen, om er zeker van te zijn dat ze niet zwanger wordt ... Gisteren, 6 dagen nadat we seks hebben gehad, kreeg ze opeens enorm veel maag pijn ... vandaag is ze naar de dokter geweest, omdat deze pijn niet stopte, en die wist niet wat ze had, en morgen moet ze een echografie doen ... Kan er iemand mij vertellen of dit echt mogelijk is dat ze zwanger is geraakt? als ik het bereken, is de kans zelfs kleiner als 1% ... Ze heeft dus buikpijn, vooral aan haar nieren, en ook een beetje rugpijn zoals ze heeft als ze haar regels heeft. Ik ben 17 en zij 15, het zou dus een ramp zijn moesten haar ouders hierachter komen ... Jullie hulp zou mij erg helpen, alvast bedankt |
ik verplaats deze eerst even naar L&G, want daar horen vragen over zwangerschap thuis.
|
als je de dag erna de morning after pil bent gaan halen, is je vriendin niet zwanger.
Ik denk eerder dat ze iets anders onder de leden heeft, zoals bijvoorbeeld een nierbekkenontsteking (als gevolg van een blaasontsteking) of nierstenen of gewoon een buikgriep, wie weet. |
Ik kan het niet uit ervaring vertellen uiteraard, maar ik geloof niet dat als je zwanger wordt je er heel veel last van krijgt in de vorm van zo'n soort pijn. En, zoals Pluis al zegt als je vrienden de morningafterpil heeft gehaald, dan is ze echt niet zwanger.
|
Klachten komen waarsch. door de morning after. Als ze zwanger is merkt ze dat niet in een weekje. Zeker niet aangezien ze de pil heeft genomen EN een morning after.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |