![]() |
Ajax is een saaie club #1381
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 89 Absinthe 65 Noedelhap 56 Little Phoebe 50 Volkert 30 Schrödinger 20 Pippeloen 18 Carn 17 bloemmetje97 17 mijamoto 15 Pierrot 14 White Trash 14 deadlock 13 Stefenootje 13 Azèche 9 Sarah 8 SweetSmile 7 Commendatore 6 Uice 6 Lorelei 5 snoopy 3 Tink* 3 sann 3 Quis 2.0 3 Mc Kauw 3 Elmp 2 Signy 2 Doux 2 Rationeel 1 Paranoide 1 Andijvie 1 Calculi yukon 1 Queasy 1 Sabir 1 Onait Sirch 1 IKBENBABSWEL 1 |
@Bas/Deadlock
Dat ziet er echt duizendfijn uit. Wat fijn dat het zo goed was! |
Kut te laat
|
Citaat:
|
|
Zo, pizza Döner is on the way!
|
Wtf kwartier geleden besteld en NU al binnen ::D:D:DD::D
|
In onze centrale ruimte hebben we enkel bij elkaar geraapte gare teringzooi qua servies en bestek (de rest trouwens ook). Nu mochten we nieuwe kopen.
Krijgen we voor nieuwe borden (40 + 40 diepe borden) schaaltjes, snijplanken, bestek en messenset maar 150 euro :') Nou prettige wedstrijd als je het voor die prijs kan vinden. |
Bij de Action kan je voor €0,79 per stuk redelijke borden kopen. De diepe weet ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog. |
:D:D
|
Ik ga Before Sunrise kijken. *o*
|
Je zal maar 15 zijn en iets over borden weten, the horror :s
|
Citaat:
|
15 minuten bezorgtijd, - 5 minuten rijden is 10 minuten voor een pizza. Hm. Dat ding moet zeker al 5 minuten klaar hebben gelegen. Hij was nog warm, maar kwalitatief verre van geweldig.
Maken ze bij pizzeria's gewoon en masse een aantal pizza's zodat ze extra snel kunnen leveren of zou het razendsnel binnen zijn gekomen? |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een torrent gebruikt? |
Hele week in Londen vanaf morgen :)
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Woah dit moet ik maar eens leren! Het is gelukt. Kwaliteit. <3
|
Citaat:
Snel binnen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Slim ja. Het is echt een goede keus (y)
Sinds ik die film voor het eerst zag, met mijn moeder, willen we allebei al naar Wenen, en nu heb ik voor m'n verjaardag een reisgidsje van Wenen gehad van haar, dus nu moeten we binnenkort maar eens gaan :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij, als je gewoon utorrent op je pc hebt staan, kun je prima gewoon naar thepiratebay.org gaan en daar een film intikken. Dan krijg je allemaal download-opties en dan moet je even naar het aantal seeders kijken. Als het een hoog aantal is, gaat ie lekker snel (y)
Dat is het enige dat ik weet van downloaden, maar ik kan het op die manier wel :y |
Citaat:
Ik ben één keer soort van in Wenen geweest, maar dat was één dagje vanuit Tsjechië naar Schönbrunn. Het viel me vooral op dat Oostenrijkers ontzettend aardig zijn. (y) |
Ooooh wacht ja de seeders zijn de mensen die het aanbieden, nu weet ik het weer. Het is me al een keer irl uitgelegd, maar ik ben hardleers. :o
|
Citaat:
|
torrents via kickass :y
|
Citaat:
Juie Delpi is net een engel in deze. <3 |
Ja, maar ze speelt hier nog niet zo goed als in Sunset, vind ik. Ik vind Sunset nét iets beter, vooral daardoor. Gewoon ook een meer volwassen film, wat ook logisch is natuurlijk. :)
|
Citaat:
Ik ben nu bij de buikdansscene. Dat kan ik ook nog eens leren, hmmm. :) |
Maar Before sunrise is dan wel weer leuker/positiever, want meer liefde en meer leuke dingen die ze doen. In Before sunset drinken ze ergens een drankje en gaan ze op een boot, meer niet :p
En buikdansen lijkt me ook gaaf ja (y) |
Citaat:
Het Duits in deze film is wel machtig mooi trouwens, doet met herinneren aan Zweden (waar ik met Oosterrijkers omging). (y) Juh, ik kan het geloof ik al een beetje, al weet ik niet wat ik doe. Maar eens maar eens bachata, over acht dagen mijn eerste les! *o* |
Nou ja, het is in elk geval zo dat je van Before sunrise heel graag naar Wenen wil en van Before sunset wil je niet per se heel graag naar Parijs ofzo :p
Ik denk dat mijn favoriete scène in de film nog niet geweest is, daarin wordt ook even Duits gepraat :y Oeh, gaaf! (y) Ik ga denk ik mijn bed zo maar eens in. Vroeg voor mijn doen, maar ik ben moe en morgenochtend weer twee trouwerijen. |
2 trouwerijen op 1 dag?!
Daar wil ik meer over weten :P |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Aargh ik ben echt SCHIJTCHAGRIJNIG. :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |