Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   op je 15 al zo ver? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1833862)

michamij@gmail. 16-05-2011 14:45

op je 15 al zo ver?

hoi lezers

ik trek me per dag ongeveer 3 keer af. (wakker worden (zonder klaar te komen)s'middags (met) en s'avonts (zonder))
in de tussentijd denk ik er echt heel vaak aan. (hoe is het om haar te nemen enz..)
is dat wel normaal?
als ik me verveel trek ik me soms wel 6 keer per dag af (4 keer klaar komen)

is dat wel normaal??!!

Volk 16-05-2011 15:21

Ja hoor dat is heel normaal op jouw leeftijd. Had ik ook. Heeft mijn vriend nu soms ook nog.

Strobe! 16-05-2011 15:22

Al doe je het 10 keer. Je mag het helemaal zelf weten dus normaal

michamij@gmail. 16-05-2011 15:42

nou, is het veel teveel of niet?

JustADreamer 16-05-2011 16:17

Er wordt toch al antwoord gegeven dat het normaal is, of niet soms? Wil je nou per se horen dat het teveel is? Want dan is het teveel hoor... Véél te veel... Zou er echt mee stoppen, anders valt hij er straks nog vanaf!

Anyways, even serieus: ik vind 3 tot 6 keer per dag echt niet enorm veel, deed het vroeger zelf wel eens vaker (en af en toe als ik m'n bui heb nu nog, vingeren dan, niet aftrekken).

Syori 16-05-2011 17:08

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 31606119)
Er wordt toch al antwoord gegeven dat het normaal is, of niet soms? Wil je nou per se horen dat het teveel is? Want dan is het teveel hoor... Véél te veel... Zou er echt mee stoppen, anders valt hij er straks nog vanaf!

Anyways, even serieus: ik vind 3 tot 6 keer per dag echt niet enorm veel, deed het vroeger zelf wel eens vaker (en af en toe als ik m'n bui heb nu nog, vingeren dan, niet aftrekken).

Echt? Ik heb masturberen nooit interessant genoeg gevonden om het meerdere malen per dag te doen. :o

Één of twee keer per week, tops.

Anyway, OT: Normaal, normaal.. Wat is normaal? Doe lekker wat je niet laten kunt; het is in ieder geval niet schadelijk of zo. Tenzij je helemaal geobsedeerd bent, want een seksverslaving kan je leven zeer negatief beïnvloeden.

Queasy 16-05-2011 17:26

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31606288)
Echt? Ik heb masturberen nooit interessant genoeg gevonden om het meerdere malen per dag te doen. :o

Anyway, OT: Normaal, normaal.. Wat is normaal? Doe lekker wat je niet laten kunt; het is in ieder geval niet schadelijk of zo. Tenzij je helemaal geobsedeerd bent, want een seksverslaving kan je leven zeer negatief beïnvloeden.

Hier heb ik niks aan toe te voegen:)

MiBe 16-05-2011 17:30

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31605945)
Ja hoor dat is heel normaal op jouw leeftijd. Had ik ook. Heeft mijn vriend nu soms ook nog.

Jij trok je per dag ook 3 keer af? :P

JustADreamer 16-05-2011 19:14

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31606288)

Niet élke dag, maar soms had/heb ik zo'n bui:P Vroeger wel vaak elke dag keertje, nu soms gerust week niet... Maar ik zie mijn huidige vriend iedere dag want we wonen samen:P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.