![]() |
Maak je vaak spelfouten? Ik kan je teksten nakijken!
Maak jij vaak taal-, grammatica- en spelfouten? En beïnvloedt dat jouw studieresultaten?
Ik kan je helpen! Alle fouten haal ik eruit, zodat je zorgeloos je werkstuk, scriptie, enz. kan inleveren. En dat voor een schappelijke prijs! (Prijs hangt af van het aantal pagina's en wordt in overleg vastgesteld) Ben je geïnteresseerd en/of wil je meer informatie? Stuur me dan even een berichtje. |
Wat zijn uw tarieven? Ik heb een verslag van ongeveer 20 pagina's. Wat gaat dat kosten?
Alvast bedankt. |
maar zo leer je dus nooit wat van je fouten.
|
@ Leyla: ik heb je een privébericht gestuurd.
@ All Out Of Love: Bij het nakijken geef ik aan wat ik verbeterd heb, dus dan kun je zien wat er fout was en hoe het wel moet. Leer je toch ook van? Dan lijkt het mij dat je het beter op die manier kan leren dan wanneer je het terugkrijgt van de leraar, met misschien extra punten aftrek vanwege de spelfouten. |
Wat heb je voor achtergrond?
|
Achtergrond qua opleiding bedoel je?
Vwo - grafisch vormgeven - en nu bezig met studie Communicatie Creatief waarbij ik o.a. veel moet schrijven. En ik ben altijd al goed geweest in het zien van spelfouten, en dan met name werkwoordspelling (-d of -dt, enz.). |
Beetje jammer dat je introductietekst al niet foutloos is...
|
Wat denk je dat er fout aan is dan?
|
Citaat:
|
Ah. Ze heeft in ieder geval de fout inmiddels zelf gevonden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |