![]() |
Als een saai in zomerzon of lenteavond met een beker melk #1382
hai. Vrije improvisatie voor de titel.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 63 Absinthe 52 Quis 2.0 38 Sarah 37 Carn 31 Rationeel 31 Noedelhap 27 Stefenootje 25 bloemmetje97 22 mijamoto 20 deadlock 19 Lorelei 16 Pippeloen 12 Calculi yukon 12 sann 10 snoopy 10 Azèche 9 Paranoide 9 Pierrot 9 Moz 9 Sherlock 7 Queasy 4 White Trash 3 Volkert 3 Little Phoebe 3 Martiño 2 Havock 2 Commendatore 2 Thomasvan'taug 2 SweetSmile 2 Dobermann 2 Doux 2 IKBENBABSWEL 1 Missy 1 Elmp 1 Gary Brown 1 Dark Phoenix 1 Signy 1 |
Gertje?
|
amai, gertje!
|
ah, het is meneer spaghetti, gertje!
|
ik had eerst "moooooo gertjeeee" maar dat vond ik iets te uitbundig!
|
misschien is sarahs collega een baby, dan snap ik het wel. Maar waarschijnlijk niet, want baby's hebben toch zelden een medisch beroep.
|
Citaat:
Misschien drinkt ze (het is vast een ze) verrijkte melk met allemaal ijzer en mineralen en zo. Of heel vloeibare pap. |
of is het stiekem een weightwatchers drinkmaaltijd in een glas geschonken omdat ze zich schaamt!~
|
Het is een ze :D nee het is gewoon melk. Soms warm, soms koud. Ze vindt dat ze geen lunch nodig heeft als ze stevig ontbijt. Het is op zich wel een handige gewoonte van haar want ze is in opleiding tot tropenarts en in de tropen hebben ze ook geen boterhammen met kaas.
|
lunch skippen is nooit goed :nono:
het is de maaltijd die ontbijt en avondeten samenbrengt :y |
nee ik zou het ook niet kunnen, als ik niet zou lunchen zou ik 's middags iedereen dood laten gaan denk ik :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zometeen maar ff ontbijt scoren en verse koffie zetten!
|
Citaat:
|
Morning!
|
Morning!
|
mogguh!
|
^.
|
Een Israëlisch echtpaar heeft hun baby Like genoemd. Ze zeiden geïnspireerd te zijn door de Like-knop op de sociale netwerksite Facebook, meldden Israëlische media dinsdag.
|
"Hoi VindikLeuk, wat wil je voor ontbijt?"
|
Citaat:
|
Aargh, alles gaat mis vandaag, en ik ben echt in staat om dingen kapot te maken nu.
|
spill the beans, yo!
|
die uitdrukking ken ik niet :o
Nee, maar serieus, ik ben echt stikstikstikchagrijnig nu, en sta op het punt om dingen af te blazen, maar ja, dat zou natuurlijk ook weer nergens op slaan. |
Arch, ik wou een bestand naar iemand sturen via rapidshare, maar het lukte niet, dus ik dacht: nou, dan account weer vewijderen, maar ik wist niet hoe, dus in het vragenformulier vroeg ik hoe, krijg ik een uit-ge-breid persoonlijk mailtje terug dat ze zo teleurgesteld zijn en dat het gratis is en waarom ik het dan wil verwijderen, dus ik mail terug dat ik niet duizend accounts op verschillende websites wil hebben waar ik niets mee doe, krijg ik nu een mail dat ze mijn verzoek hebben doorgestuurd naar de afdeling die verwantwoordelijk is, echt wtf :confused: maak gewoon een delete-knop op je website.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Doeg! |
Lijk.
|
ik wil een zoon die PtR heet :y
|
of ROTFFLMFAO o.i.d.
|
maar dat is meer een meisjesnaam, dus voor je het weet wordt ie dan gepest
|
Citaat:
|
Verveeeeeling op school.
|
Wat zijn de tags voor inspringingen?
|
Citaat:
Je bedoelt gewoon indent of? |
Citaat:
Jij bent toch XandiXy? :o |
[inspring][/insping]
Ja. |
Like is een prima naam als je uitspreekt als Lieke :Y
Joke spreek je toch ook uit als Joke en niet als joke |
Ik heb soep gekregen van de voedingsassistente, ik weet niet hoe deze soep heet. Het is gebonden soep met reepjes prei en wortel, en er zit een stukje kip in.
|
Maar in Israël heten ook niet zo heel veel mensen Joke.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit was ik voor de lol Engels aan het praten en toen liepen we langs een etalage met naam-armbandjes waaronder Joke en toen waren we vijf minuten verbaasd voordat we ons herinnerden dat dat wél een gewone naam is. |
Citaat:
Oh kijk, ik ontdek hier wel een 2e stukje kip. |
Oh, en een doperwt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |