![]() |
Hoe ging je examen?
Om er maar een algemeen topic van te maken.
Met vandaag kunstgeschiedenis en scheikunde *O* |
Scheikunde ging wel lekker, ik ben alleen behoorlijk slordig geweest. Op zich heb ik elke vraag goed begrepen en goed beantwoord, maar ik mis tussenstapjes. Er waren voor mij ook teveel uitlegvragen en te weinig berekeningen, dan scoor ik sowieso lager. Ik weet nooit zo goed wat ze van me willen weten. Wel goed, dus, maar ik weet niet wat voor cijfer eruit komt. Ik denk tussen de 7.5 en de 8.5.
Wiskunde ging gisteren wel heel erg goed. Ik heb het redelijk streng nagekeken en ik scoorde daarmee 64/81 punten. Dat geeft een cijfer tussen de 7.1 en de 9.1. Ik kwam alleen niet toe aan de ena-laatste vraag, maar die was toch maar vier punten waard. |
Scheikunde ging bij mij ook wel goed. Bij het nakijken kwam ik uit op 61 punten. Nu maar hopen dat m'n leraar en de tweede corrector dat ook vinden :).
Wiskunde ging echt super. 78/81 punten. Dat is tussen de 9.3 en 9.8. Alleen vraag 16 deed ik verkeerd, ik had die cirkel zo getekend dat hij wel door AB ging :( stomstomstom. |
Ik had vraag 17 helaas niet. Maar ik ga nog door voor de 8. En scheikunde ging wel aardig, geloof ik. Ik had 52 punten. Hopelijk zijn de correctors wat minder streng. Een 8,6 zou namelijk mooi zijn. :)
|
Citaat:
Maar meestal ben ik zelf een stuk strenger dan docenten, dus wie weet. ;) Ik ben allang blij dat het zo goed ging, want ik heb in de vierde klas nog wiskunde A gehad en dat hele jaar ingehaald in de zomervakantie, waardoor ik behoorlijk wat vastigheid mis. |
Citaat:
Citaat:
Ik was in klas 3 en 4 ook echt slecht in wiskunde hoor, nu is het echt een stuk beter. |
En hoe ging M&O bij de mensen hier?
Bij mij niet zo best. Nou ja, het is waarschijnlijk wel een voldoende, maar ik had het zoveel beter gekund. Ik had het vakantiegeld vergeten bij de loonkosten bij vraag 25, waardoor 26, 27 en 28 ook fout zijn. Prutzooi. En ik denk dat ik daar echt belabberd weinig punten voor haal, omdat mijn antwoord niet realistisch was. Ik heb hooguit 45 punten... |
Wordt het niet geteld als doorrekenfout dan? Misschien krijg je dan nog wel punten.
|
45 punten is hartstikke veel joh! =) Ik heb er denk ik 30 ofzo... maar goed... we hebben 1,5 jaar geen les gehad. Lekker zo'n school. =) Ik moest een 3,6 halen, dus dat zal wel gelukt zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ligt dat vak jou een beetje? |
Citaat:
|
Scheikunde ging beter als verwacht! Ik vreesde echt voor het examen :P Maar er waren maar weinig reken opgaven :)
Voor Duits heb ik tussen de 6,4 en 8,4. Ik hoop zo dat ik een 7.0 heb, dan blijf ik een acht gemiddeld houden! |
Wow, Economie was wel moeilijk zeg!
|
Tussen de 6,7 en 7,5 voor Duits :) Eco vond ik ook moeilijk, hoop op een 6,7 want dan sta ik nog een 8 ;) Heb niet naar de antwoorden gekeken en denk dat ik dat ook niet ga doen.
|
Ik denk ook niet dat ik dat durf. Maar 3,5 week tot de uitslag is nog wel lang...
Maar Femkuhhh, hoe weet je of je tussen de 6.7 en 7.5 hebben gescoord? De normering is nog niet bekend, dus dat is dan sowieso met een marge van 2 punten toch? |
Citaat:
Duits ging op zich wel, maar er zaten dit jaar wel erg veel 'twijfel-'vragen bij om het zo maar te noemen. Edit: En een klacht voor het CSE Duits is weer naar het LAKS gestuurd. |
Waarover heb je geklaagd bij Duits?
|
Over vraag 36. Óf alinea 4 én 3 moeten goedgekeurd worden en anders zijn beide antwoorden gewoon voor 100% fout. Over het hoe en wat heb ik een té lang verhaal getypt op de klachtenpagina, dus die zal ik je verder besparen ;) , maar ik heb wel aangetoond over het hoe en wat omtrent mijn standpunt.
|
Ik had ook alinea 3. Verder vond ik Duits best makkelijk vergeleken met me laatste SE. Alleen die over pedagogie was moeilijk, maar daar heb ik nog redelijk wat goed gegokt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag natuurkunde :s
Best moeilijk nog wel... |
Ik vond hem niet echt moeilijk, maar wel een beetje vaag zo nu en dan. Vrij eenzijdig ook; veel vragen over bepaalde onderwerpen, veel bepalen mbv grafieken en relatief weinig berekeningen. Maar ja, wij hebben dan ook bizar moeilijke SE's gehad, dus het kon ook bijna alleen maar meevallen xD
|
Citaat:
|
Wat een vreemd examen was natuurkunde, zeg. Ik heb soms echt totaal iets anders gedaan dan wat er in het correctievoorschrift stond en sommige vragen daar begreep ik gewoon geen biet van. Zo vind ik vraag 6 sowieso erg vaag geformuleerd. Ik snap 'm intussen wel, hoe ze het bedoelden, maar tjonge jonge jonge. Dat hele examen had nog wel eventjes opgepoetst mogen worden hoor, wat een zooitje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moest een 7.2 voor een acht, dat is me dus echt niet gelukt. Ik heb een 5.2 nodig voor een zeven en dat zit er wel in, hoop ik, maar ik weet het gewoon niet zo goed. Ging niet lekker, in ieder geval.
|
Nieuwtje: bij M&O heeft iedereen standaard 2 punten gehaald. Volgens het aanvullende correctievoorschrift moet voor vraag 19 altijd 2 punten worden toegekend, ongeacht het antwoord.
|
Frans ging behoorlijk... déplorable...
|
Ik moest opzoeken wat dat betekent dat is pas betreurenswaardig.. =(
Maar bij mij ging het.. Ik weet niet. Ik vond de teksten niet echt moeilijk maar sommige vragen wel. Vooral die over de zwempakjes en de vakanties. |
Bij mij ging het echt vreselijk... wat een ellende.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moest een 3 halen maar ik heb 38 van de 48 punten dus dat komt wel goed. (Yay, mijn eerste voldoende!) Ik heb in de laatste tien minuten nog stel een paar vragen veranderd en daarom heb ik nu 6 punten minder.. Deed ik ook al bij wiskunde en natuurkunde, ik leer het echt nooit. :mad: Maarja. Anders doe ik het gewoon nog een keertje.. :P Citaat:
|
Ik mag een 0.3 halen :)
Nu heb ik 13 compensatiepunten en met een 0.3 zou ik nog wel een 4 hebben voor Frans :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohhh zo! Ik vond het al zo raar.
|
Sowieso 2 punten voor vraag 4 bij natuurkunde :)
Ik had daar 1 punt eerst, nu dus 2 *o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou gaat mijn cijfer dus omlaag. (n)
|
Citaat:
|
Wat een vreselijk examen was biologie :(
Echt, wat een ellende. Naja, ik hoop op een 5.7, dan heb ik nog een 7 op m'n eindlijst. |
Bij mij ging bio echt ***. Ik geloof dat dit mijn herkansing wordt. Ik wil een goed cijfer voor bio, aangezien ik het ga studeren.. :P
|
Citaat:
Wat voor cijfer heb je voor je schoolexamen dan? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |