![]() |
hoe wordt een bbq-feest leuk!?
Hallo iedereen,
Ik ga binnenkort een barbecue-feest geven, nog voor mijn verjaardag. Ik zit alleen te denken, hoe maak je zo'n feest nou leuk? Hiermee bedoel ik activiteiten na de bbq. Het moeten vooral simpele spellen zijn waar je weinig ruimte voor nodig hebt, want het is namelijk in mijn tuin. Alle reacties en ideeën zijn meer dan welkom. Bedankt! |
Nou hoe oud ben je?
En hoe oud zijn je gasten? En zijn het alleen vrienden? Of ook meiden? |
Ik ben 16 en de mensen die komen zijn tussen de 15 en 17
|
Sorry, ik weet het eigenlijk niet zo.
Het is zo'n vraag die ik zelf ook zou stellen. Up dus! |
Bier(Y)
|
Haha sherlock. Het kan ook gezellig zijn zonder alcohol(Y)
|
Idee;
Vraag of ze allemaal iets leuks om te doen meenemen! Lekker origineel:) |
Spellen van minute to win it?
|
Citaat:
|
seks,drugs en rock en roll... need i say more?
|
Gewoon veel drank
|
@Kikaa, leuk idee! misschien is het wat:-)
|
Hm, tjah.. Ik ben voor iets relaxs, maar dat is ook precies m'n lifestyle.
|
Met alcohol wordt 't wel leuker ja, verveel je ook minder snel.
|
wiet? bier? je hebt genoeg keus
(zonder is wel verstandiger en bla bla, dat weet iedereen) |
Een drankje erbij op die leeftijd maakt het inderdaad wel gezellig.
Verder had ik altijd een vuurkorf erbij aan en zaten we daar om heen ( zon olie ton). Kwam de avond en nacht prima door :y |
Bier en drugs enzo hoeven echt niet voor de gezelligheid. Je kunt weerwolven, marshmallows maken en 'Chubby Bunny' spelen (dat iemand een marshmallow in zijn mond stop, 'chubby bunny' zegt en dan nog een marshmallow in zijn mond stop, net zo lang tot hij geen 'chubby bunny' meer kan zeggen.)
|
Ik neem aan dat je vrienden gezellig zijn, dus eigenlijk hoef je na de bbq niks klaar te hebben staan. Het is toch wel gezellig. En anders monopoly of kaarten?
|
Bier en drugs hoeven echt wel voor de gezelligheid.
|
Citaat:
|
|
Ik zou de avond niet teveel in gaan vullen. Bbq, Drinken, Evt drank maar niet noodzakelijk, Muziek!
zoals eerder al gezegt vuurkorf. hoewel dat geen geweldig plan is als er een overmaat van alcohol aanwezig is. misschien nog gezellig aankleden, lampjes oid. weet niet wat je mogelijkheden zijn:P |
Citaat:
|
Een BBQ, muziek en niet te vergeten: Drank!
Just Dance is ook wel fun, maar dan moet je wel een wii hebben. |
Als het warm is kun je verfrissende spelletjes doen, zoals waterspelletjes ofzo? IEdereen houd toch van water op een warme dag? :) Als het regent een partytent :)
En als je alcohol wilt gaan schenken moet je het niet aan die mensen onder de 16 geven, ookals zijn het je goede vrienden, want dan maak je waarschijnlijk een slechte indruk bij de ouders :) En veel vleesch :D PS: En je kan alle gasten een klein lijstje naar jou laten mailen met hun favoriete muziekstijlen en/of nummers, dan kun je een aantal CD's branden met muziek die iedereen ligt :) |
Citaat:
|
Gewoon lekker veel eten en hapjes maken en wat muziek op en veel mensen uitnodigen en klaar is kees! :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |