![]() |
Website advies
Hallo iedereen!
Kben momenteel druk bezig meer bezoekers naar mijn website te trekken. Graag wil ik jullie advies hebben hierover! Het gaat niet zozeer om seo-tips (tenzij je een geniaal idee hebt), maar ik ben aan het onderzoeken of er bepaalde onderdelen aan de website toegevoegd kunnen worden die de website aantrekkelijker maakt. Dus graag zou ik tips ontvangen over nieuwe onderdelen, tools, etc. die waarde kunnen toevoegen aan de website. De site is te bereiken via http://www.finlandinfo.nl Alvast bedankt! Bart |
De site ziet er leuk uit, maar ik heb toch een paar dingen :
- De achtergrond kleur van het logo is net iets anders als het andere grijs. - Welkom!!! staat een beetje raar, ik zou Welkom of Welkom! doen ;) - Sommige plaatjes zien er nogal 'blurry' uit |
main content verschuift naar onderen, kleinere banner?
Waar zijn de videos? Als ik iets van Finland wil zien dan zou ik graag videos willen zien en GROTE HQ foto's van landschappen ;) |
Citaat:
Ik ben het wel eens met HQ foto's en videos ;) |
Citaat:
|
Gebruik niet meerdere uitroeptekens achter elkaar. Dat "Welkom!!!!!" is écht geen gezicht.
|
Eens, verder een beetje jammer dat het Finland is, Zweden was leuker geweest :)
|
Je zou natuurlijk kunnen linken naar reisbureaus o.i.d.
Maak een afspraak dat zij een linkje terugplaatsen ;) |
wil je ook advies van mij want ik heb wel ideetjes
|
Bij mij doet de website het niet zo goed.
Dingen als 'pagina kan niet worden weergegeven', enz.. Dat heb ik niet op bijvoorbeeld deze site. |
^ben ik het mee eens
verder vind ik dat de site goed verdeeld is per onderwerp zegmaar, maar ik vind wel dat de witte achtergrond wat saai kijkt, |
Hierbij mijn tips:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |