![]() |
Engels ;(
wie heeft een voorbeeld van een zakelijke en een persoonlijke brief in het engels?
|
Ik vermoed dat je hierop geoefend hebt hoe je deze moet schrijven? Dus kun je die gebruiken, en anders even google.nl. Één topic lijkt mij overigens ook wel genoeg!
Gr. Brands |
Lay-out van een zakelijke brief:
eigen: Adres Postcode+ plaatsnaam Land ( 1 regel overslaan) Hier schrijf je de gegevens van de geadresseerde: Naam Adres Plaatsnaam + postcode Land (1 regel overslaan) Datum dus bijv, 2 June, 2011 (1 regel overslaan) Aanhef (Dear sir or Madam,) (1 regel overslaan) (Bij een nieuwe alinea telkens 1 regel overslaan) Inleiding Middenstuk Slot Slotzin Handtekening, Voor en achternaam, Bijv: Stationssingel 79 3034 HJ Rotterdam The Netherlands Jimmy Kane BBC Television Centre Wood Lane London w12 Great Britain (2 regels overslaan) 9 May, 2011 Dear Sir or Madam, I am writing you this letter because i have read your advertisment about tours at BBC. I would like to know if there are discounts for groups and also if you would send more information about the BBC tours please. My name is Anjali, i am a sixteen year old girl and I live in The Netherlands. I and a group of 30 students and 4 teachers are going to London in the first week of July because we are going to celebrate the end of the exams. I would like to know ore there is a possibility to book the tour and if we could be present at record of the progame? At last i would like to know the total price and possibilities. An early reply would be appreciated. Sincerely yours, (Handtekening) (2 regels overslaan) (Voor en achternaam) ;) |
Email
waar kan ik opdrachten over e-mails in het engels oefenen? enig idee laat het weten aub
|
mss is t handig als je wat duidelijker uitlegt wat je bedoelt:P
|
Ik denk dat hij een e-mail in het Engels moet schrijven, maar ik zou verder niet weten waar je zoiets kan oefenen, behalve op school/in de les. :P
En de bedoeling is dat er één topic per vak is, dus voeg ik deze maar weer eens samen met het andere Engels-topic! |
|
niet op de bundel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |