![]() |
kan ik hiermee slagen?
ik heb morgen economie examen en dat is voor mij de moeilijkste en zo ik dat ik bij mijn proefexamens rond de 2 tot 4 steeds uitkom,
ik sta gemiddeld een 5.1 voor mijn economie dit is mijn cijferlijst Ne: 6.4 EN: 7.8 MA: 8 EC: 5.1 DU: 5.8 GESC: 7.6 TECHNOLOGIE: 6.2 eerlijk gezegd ga ik niet echt hoger dan een 4 of een 3 scoren, maar als ik bijvoorbeeld een 2 of een 3 scoor... betekent dat dat ik dan niet zal slagen voor mijn eindexamen? trouwens, voor nederlands, gesch, engels heb ik geen twijfels daar kan ik wel boven de 6 of tenminste boven de 7 moeiteloos scoren bij duits heb ik nog mijn twijfels.. ik vraag me gwoon af als ik een 2 of een 3 scoor DOES THAT MEAN IT'S THE END FOR ME????? -O- :'( |
Dat je op dit subforum post betekent dat je vmbo doet toch? Wat ik weet is dat je op de havo en het vwo sowieso niet met een 3 kunt slagen, nooit, wat je andere cijfers ook zijn.
Ik zou niet weten hoe het met het vmbo zit, maar het lijkt me niet veel anders eigenlijk... :n |
ja ik doe vmbo 4 :)
|
Citaat:
Met een drie gemiddeld slaag je dus niet. Maar het cijfer waarmee je wel/niet slaagt het gemiddelde van je SE's/PO's en je CE. En om gemiddeld een 3,5 (da's afgerond namelijk een 4) te halen moet je voor je CE minstens een 1,9 halen. Dus als je ergens tussen de 2 en 4 haalt dan moet het lukken? En in het uiterste geval van nood kan misschien de herkansing helpen? |
AIGHT thnx voor die bron my nigga ik denk dat ik wel ga slagen nu
|
Citaat:
Hier kan je mee slagen! Zorg er niet voor dat je ooit een 4 haalt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |