![]() |
Keyboard doet raar '' "" `` ~~
Sommige leestekens op mijn toetsenbord verschijnen 2 x bij een toetsaanslag. De toetsen waarbij dit zo is zijn:
~~ `` "" '' Weet iemand hoe dit komt en waar ik het kan uitschakelen Wel lastig want als ik é wil doen krijg ik dus ''e. en ë wordt dan ""e... In configuratiescherm staat toetsenbord gewoon op US international |
Ben je zeker dat er enkel US International staat en niet bv. ook een andere instelling (gewoon United States bv.). Als ik me niet vergis kan je dat even testen door op de links Alt+Shift te drukken (zo schakel je om tussen verschillende toetsenbordindelingen als die ingesteld zijn).
|
Klopt ben ik 100% zeker van, maar bij andere instellingen zou dat ook niet zo moeten zijn toch '' """"""""""'''''' '''' '' '' ''``````~~~~~~~~~~
|
Is het toetsenbord nat geworden toevallig?
|
Probeer eens CTRL + Shift i.p.v. Alt + Shift :)
|
Citaat:
|
Probeer anders even een ander toetsenbord, dan weet je iig zeker of het aan het toetsenbord ligt of aan een instelling op de computer.
|
Geen flauw idee waarom, maar alles werkt weer opeens..
|
Dan zal het vocht in het toetsenbord vast opgedroogd zijn ;)
|
Laten we het daar maar ophouden, maar ik blijf het raar vinden dat het alleen bij die toetsen was en dat het telkens 2 ipv 1 aanslag was ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |