![]() |
Het herexamen
Jaah ;D In hoeveel vakken mag je herkansen? En dat herexamen is er ook als je punten wilt verbeteren, toch? In hoeveel vakken mag je je punten proberen te verbeteren? En wat als je dan een lager punt krijgt? Telt het hoogste dan? D: Moet ook dit herexamen door twee correctors worden gecheckt? En hoe lang duurt het voordat je de uitslag/normering van dit herexamen krijgt?
|
Op eindexamen.nl staat het volgende:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je mag dus 1 vak herkansen. En daarmee kun je je punten dus verbeteren.. En omdat je maar 1 vak mag herkansen mag je dus ook maar 1 vak kiezen :p En als je dan een lager puntenaantal krijgt telt die niet mee want het hoogste puntenaantal telt! Kweet alleen niet of hij dan ook door 2 concrectors wordt gecheckt en hoelang dat gaat duren enzo!;) |
Ik neem aan dat het gewoon door twee correctors wordt nagekeken, aangezien ik niet zou inzien waarom ze het bij het eerste tijdvak wel zouden doen en bij het tweede niet. Het gaat waarschijnlijk gewoon sneller omdat er véél minder mensen herexamen doen in vak X dan er in totaal mensen in vak X eindexamen hebben gedaan.
|
Ja het wordt door twee correctors nagekeken anders kan je leraar voor de mensen die voorlopig gezakt zijn zomaar laten slagen en dat wil je niet hebben toch
|
Ik doe havo in 2 jaar, dus nu 5 vakken en volgend jaar 3.
Weet iemand of ik dan nu én volgend jaar eentje mag herkansen of maar 1 keer? |
Okay...dan ga ik dus Engels herkansen hahah.
Iedereen om me heen heeft tussen de 7 en 9 voor die test en dan kom ik met me 30 puntjes x.x; Kan ook echt niet Engels gaan studeren wetende dat ik maar 30 punten had D: Bedankt mensen ;D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |