Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waar denk je aan als je masturbeert? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1834347)

tacha 23-05-2011 11:57

Waar denk je aan als je masturbeert?

;)

Volk 23-05-2011 12:29

Oude beschavingen waarbij ze het nodig hebben om seks met mij te hebben omdat anders de mannen zonder eten terug komen van de jacht en de oogst mislukt. Of beschavingen waarbij het nodig is om met mij seks te hebben omdat anders de wreedheid van de mannen ervoor zorgt dat de beschaving uitgeroeid wordt. Of dat ik een tussenpersoon ben voor de goden en de bevolking, als een soort orakel. En door seks met me te hebben krijgen mensen goddelijke inzichten. En om zo'n tussen persoon te worden moet je eerst een opleiding volgens waarin je van alles leert om mannen te kunnen plezieren en ze dichter bij de goden te brengen. Daar vinden allerlei lesbische activiteiten plaats omdat de vrouwen die daar opgeleid worden zo ubergeil worden gemaakt dat ze niets anders willen dan de mens helpen door seks met ze te hebben.

En natuurlijk, ik loop in een bos en een groep wildelingen neemt mij.

Soms denk ik aan hoe het zou zijn als ik het deed met bepaalde vrienden van mij.

Soms denk ik niet en kijk ik naar filmpjes.

tacha 23-05-2011 12:32

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31622084)
Oude beschavingen waarbij ze het nodig hebben om seks met mij te hebben omdat anders de mannen zonder eten terug komen van de jacht en de oogst mislukt. Of beschavingen waarbij het nodig is om met mij seks te hebben omdat anders de wreedheid van de mannen ervoor zorgt dat de beschaving uitgeroeid wordt. Of dat ik een tussenpersoon ben voor de goden en de bevolking, als een soort orakel. En door seks met me te hebben krijgen mensen goddelijke inzichten. En om zo'n tussen persoon te worden moet je eerst een opleiding volgens waarin je van alles leert om mannen te kunnen plezieren en ze dichter bij de goden te brengen. Daar vinden allerlei lesbische activiteiten plaats omdat de vrouwen die daar opgeleid worden zo ubergeil worden gemaakt dat ze niets anders willen dan de mens helpen door seks met ze te hebben.

Soms denk ik aan hoe het zou zijn als ik het deed met bepaalde vrienden van mij.

intersant

Volk 23-05-2011 12:33

Citaat:

tacha schreef: (Bericht 31622094)
intersant hoe veel keer mastrubeer jij :)

Ongeveer 2 keer per maand.

tacha 23-05-2011 12:39

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31622095)
Ongeveer 2 keer per maand.

(y)

Pluis 23-05-2011 12:44

ik heb de topictitel even aangepast omdat het nederlands wel heeeeeeeeeeeeeel tenenkrommend was.

Syori 23-05-2011 19:22

Citaat:

:D(Y)

Freyja 23-05-2011 19:37

Haha Volk volgens mij vind jij dat belangrijk zijn voor een volk geiler dan de seks zelf :D

Benitos 07-06-2011 16:00

Citaat:

Oude beschavingen waarbij ze het nodig hebben om seks met mij te hebben .... dan de mens helpen door seks met ze te hebben.
Nou dit vind ik een geile gedachte idd. Ik stam af van een oude beschaving en ik geloof in jou ... afspreken? ;)

dreamboy_xx 11-06-2011 11:50

Aan een meisje dat bij mij op school zit... ze is 12 en heeft megaa grote borsten

Silvano08 12-06-2011 09:22

Citaat:

dreamboy_xx schreef: (Bericht 31663843)
Aan een meisje dat bij mij op school zit... ze is 12 en heeft megaa grote borsten

En hoe oud ben jij ... ?

dreamboy_xx 12-06-2011 10:17

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 31666856)
En hoe oud ben jij ... ?

Ik ben 15 :P

Draaideurpoes 12-06-2011 12:12

Aan een jongen die mij heerlijk verwend heeft, aan dat moment denk ik altijd terug en dan lijkt het ook sneller te gaan :D

Koffie! 12-06-2011 18:26

Citaat:

dreamboy_xx schreef: (Bericht 31663843)

Mensen die alleen de borsten van een meisje zien :facepalm:

anoniemuit1995 12-06-2011 19:02

meestal denk ik aan mij in een kamer vol naakte mooie meiden die mij wel zien zitten ;D

Koffie! 12-06-2011 20:07

Citaat:

anoniemuit1995 schreef: (Bericht 31668390)
meestal denk ik aan mij in een kamer vol naakte mooie meiden die mij wel zien zitten ;D

En gaat day ooit gebeuren? Nééééééééj :rolleyes:

Draaideurpoes 12-06-2011 20:08

Citaat:

Koffie! schreef: (Bericht 31668587)
En gaat day ooit gebeuren? Nééééééééj :rolleyes:

wat weet jij daar nou van :(

Em. 12-06-2011 20:10

Het gaat er niet om wat er wel/niet gaat gebeuren, maar waaraan je denkt als je masturbeert. Dat lijken me twee heel verschillende dingen.

Koffie! 12-06-2011 20:24

Oja sorry. Vergeef je me? :bloos:

Em. 12-06-2011 21:43

Ik heb eigenlijk liever dat je je gedraagt dan dat je steeds om vergeving moet vragen. Maar goed, graag ontopic dus weer.

lovingboy 29-06-2011 13:10

gewoon aan mijn vriendin.:D

veryniceguy 29-06-2011 14:06

meestal aan hoe mijn vriendin mij pijpt of hoe we lustvol neuken :D
heel soms aan hoe ik haar verkracht (niet echt verkrachten uiteraard xD)

PS: ik zie verkrachten als iemand vastbinden die geen zin heeft in sex, en die persoon dan zo geil te maken dat ze wel wil :D en haar pas te nemen als ze erom smeekt ;)

veryniceguy 29-06-2011 14:08

Citaat:

fascinerend (niet sarcastisch bedoelt)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.