![]() |
Waar denk je aan als je masturbeert?
;)
|
Oude beschavingen waarbij ze het nodig hebben om seks met mij te hebben omdat anders de mannen zonder eten terug komen van de jacht en de oogst mislukt. Of beschavingen waarbij het nodig is om met mij seks te hebben omdat anders de wreedheid van de mannen ervoor zorgt dat de beschaving uitgeroeid wordt. Of dat ik een tussenpersoon ben voor de goden en de bevolking, als een soort orakel. En door seks met me te hebben krijgen mensen goddelijke inzichten. En om zo'n tussen persoon te worden moet je eerst een opleiding volgens waarin je van alles leert om mannen te kunnen plezieren en ze dichter bij de goden te brengen. Daar vinden allerlei lesbische activiteiten plaats omdat de vrouwen die daar opgeleid worden zo ubergeil worden gemaakt dat ze niets anders willen dan de mens helpen door seks met ze te hebben.
En natuurlijk, ik loop in een bos en een groep wildelingen neemt mij. Soms denk ik aan hoe het zou zijn als ik het deed met bepaalde vrienden van mij. Soms denk ik niet en kijk ik naar filmpjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb de topictitel even aangepast omdat het nederlands wel heeeeeeeeeeeeeel tenenkrommend was.
|
Citaat:
|
Haha Volk volgens mij vind jij dat belangrijk zijn voor een volk geiler dan de seks zelf :D
|
Citaat:
|
Aan een meisje dat bij mij op school zit... ze is 12 en heeft megaa grote borsten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan een jongen die mij heerlijk verwend heeft, aan dat moment denk ik altijd terug en dan lijkt het ook sneller te gaan :D
|
Citaat:
|
meestal denk ik aan mij in een kamer vol naakte mooie meiden die mij wel zien zitten ;D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat er niet om wat er wel/niet gaat gebeuren, maar waaraan je denkt als je masturbeert. Dat lijken me twee heel verschillende dingen.
|
Oja sorry. Vergeef je me? :bloos:
|
Ik heb eigenlijk liever dat je je gedraagt dan dat je steeds om vergeving moet vragen. Maar goed, graag ontopic dus weer.
|
gewoon aan mijn vriendin.:D
|
meestal aan hoe mijn vriendin mij pijpt of hoe we lustvol neuken :D
heel soms aan hoe ik haar verkracht (niet echt verkrachten uiteraard xD) PS: ik zie verkrachten als iemand vastbinden die geen zin heeft in sex, en die persoon dan zo geil te maken dat ze wel wil :D en haar pas te nemen als ze erom smeekt ;) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |