![]() |
Saaien en Oogsten #1388
Zo
|
Martienjoo.
|
.sann 67
Absinthe 62 Noedelhap 54 Carn 43 Rationeel 34 Quis 2.0 33 Schrödinger 31 Paranoide 23 Dobermann 23 Martiño 22 Sarah 21 Sherlock 18 Pippeloen 13 mijamoto 12 Stefenootje 10 Lorelei 9 Azèche 8 White Trash 6 Queasy 3 lentekriebel 3 bloemmetje97 2 Andijvie 2 Havock 1 Volkert 1 |
@stefenootje: je kunt je gewoon inschrijven totdat het studiejaar begint, al ben je dan wel te laat voor de boeken. Meestal is het wel handig om het uiterlijk juli te doen.
|
Sterker nog, ik heb nog wel eens mensen gezien die zich na de start van het collegejaar nog mochten inschrijven.
|
Citaat:
|
Er zijn begin juni trouwens ook nog open dagen :Y
|
zo, hopelijk even kaarten winnen voor primordial volgende week maandag :o
Citaat:
|
Hm, Frits Wester claimt dat wetgeving die de SGP niet aanstaat nu niet wordt tegengehouden, omdat de oppositiepartijen deze wel zullen steunen in plaats van de SGP. Maar dan gaat hij er voor het gemak toch aan voorbij dat de coalitiepartijen zelf de wetgeving niet zullen steunen om de SGP maar te vriend te houden.
|
Die vrouw van Eurosport kan echt geen spelersnamen uitspreken:')
|
Ik mis een # in de titel!
*twitch* |
Citaat:
|
Sanne, ik heb een naamzoek voor je op fb gemaakt waar je hopelijk net zo blij van wordt als ik :o
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG DO WANT *O* |
De meterman is er nog steeds niet! Straks heb ik 'm gemist in de - letterlijk - twee minuten dat ik op het balkon stond. De deur was wel open en ik was erg goed aan het luisteren of ik de bel niet hoorde, maar toch. Metermannen http://forum.scholieren.com/images/k...cons/icon8.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zo, gerepareerd
|
Niet :o
|
Citaat:
|
Wie zijn er tegenwoordig eigenlijk fb? :o
|
Citaat:
Let's go then! *O* |
Queasy, Tink*, Missy, Trimm Trabb naamzoek
Topictitelrepareerverzoek |
Citaat:
|
Citaat:
Best raar hoe metermannen alle huizen die ze moeten bezoeken kunnen inpassen in de vijf minuten na hun vroegste tijdsindicatie (09:01!), en de vijf minuten voor hun laatste tijdsindicatie (17:58!). Dat is in totaal maar tien minuten. Metermannen zijn waarschijnlijk een soort Kerstman. |
Citaat:
|
Nou, mn vriend ken dus morgen niet mee naar RTL's De jongens tegen de meisjes!
Welke man komt hem vervangen? |
Ik heb datzelfde altijd bij pakketjes. In mijn oude flat werd ooit een pakketje bezorgd, en ik zag toen de chauffeur met zijn busje voor de deur staan. Toen overwoog ik naar beneden te lopen om hem er om te vragen, want ik wilde het heel graag vandaag hebben, maar ik durfde niet omdat ik bang was dat als ik naar beneden liep, hij natuurlijk zou aanbellen, geen gehoor kreeg en vervolgens zou wegrijden, dus ik bleef braaf binnen zitten en door het raam naar buiten gluren. Uiteindelijk reed hij weg, had hij toch een briefje in de bus gestopt en gewoon niet aangebeld. Luie zak.
|
En zal ik vanavond ook naar Utrecht komen Sann? (zie topic op Onzin)
Ik ben in dubiooooo.... |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb daar al gereageerd ;) |
Citaat:
|
Krijgen jullie ook best veel spammailtjes van msn-contactpersonen die je al eeuwen verwijderd hebt?
Nu weer een LinkedIn verzoek van iemand die ik al meer dan 6 jaar niet meer heb gesproken :rolleyes: |
wel vaker van facebook, mensen die in mijn msnlijst staan of stonden en die ik al tijden niet meer heb gesproken of nauwelijks heb gekend
|
Citaat:
|
Maar werk-taim!
|
Citaat:
|
Superleuk dat je komt *O*
|
Op Facebook krijg ik ook altijd vriendverzoekjes van mensen waar ik ooit mee in de klas heb gezeten maar toen al nooit tegen sprak dus waarom wil je dan vriendjes met mij worden? ;x
|
Beter zetten ze even de partij van Schoorel aan op tv:')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jeps. Hij vroeg nog om mn naam, maar ik hoefde me niet te legitimeren (:nono:), in de tram meteen mijn nieuwe pet opgezet. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit gezien? Dat lijkt me sterk.
|
er moet nog een # voor 1388 ;)
Dus; #1388, ipv 1388 :P |
Citaat:
|