![]() |
niet gekust op eerste date
hey iedereen
ik heb sinds kort n miesje waar ik heel veel van hou ik heb haar gezegd met een sms dat ik vzrliefd op haar ben en zij stuurde terug dat ze ook verliefd op mij is. nu. ik had met haar afgesproken in een parkje om eens effe alleen te zijn en we hebn heel veel gebabbelt. we zagen er allebei vuurrood uit en konden onze ogen niet van elkaar afhouden maar van kussen kwam er niets. ik wou eigenlijk niks liever maar ik dierf niet. heeft er iemand een tip om die angst te overwinnen? alvast bedankt!!! |
niet zo zeuren en gewoon doen, je weet toch al dat ze jou ook wil.
|
Wat Lente zegt.
|
Wat Secret Agent zegt
|
Wat Jefar zegt.
|
Wat Zazum zegt.
|
Wat Undit zegt.
|
Wat Akhlys zegt.
|
Wat Qwerty333 zegt.
|
Wat MiBe zegt.
|
Gewoon diep in haar ogen kijken en je hoofd langzaam naar haar toebewegen, de rest wijst zich vanzelf.
|
Oh en niet meteen je tong tot haar huig naar binnenduwen en gaan roeren, dat kan altijd later nog..
Verder wat Lente, Secret Agent, Jefar, Zazum, Undit, Akhlys, Qwerty333, MiBe en Sarah zei. |
wat hookee zegt
|
Trendsetter! :cool:
|
User gangbang weet niet hoe hij een kusje moet geven aan een meisje daar vrij duidelijk voor open staat. Wees niet zo pussy en gewoon doen jongeh. En niet meer zulke stoere nicknames nemen als je dat duidelijk niet bent!
|
Ik ben het eens met Lente, Secret Agent, Jefar, Zazum, Undit, Akhlys, Qwerty333, MiBe, Sarah, Draaideurpoes, hookee, ilse en Reverend.
Damn. |
Ik hoor alle kuddo's te krijgen
|
Dat is toch met 1 'd'?
|
Wat Sarah zegt.
|
Citaat:
|
Als je niet dierf dan komt er ook niets van, banggang gangbang.. Zeg eens 10 keer snel achter elkaar gangbangbanggang
|
Wat iedereen zegt.
|
Maar je hoeft je ook geen zorgen te maken hoor. Nou heb je laten zien dat je niet alleen lichamelijk geïnteresseerd bent (en alleen maar wil zoenen en onder haar truitje voelen) maar ook een heel leuke jongen bent om mee om te gaan. Volgende keer wel doen he!
|
Citaat:
|
Een bankje? Wat dacht je van een bed.
|
Citaat:
|
Nee joh, ganzenborden.
|
Geen sex onder de 18 dus.
|
ik ben 13. zij ook. dus we zulle, het maar bij kussen houden. xp
|
Zonder tong!
|
Tong is 14+ inderdaad, anders krijg je een taakstraf.
|
Ik geloof dat het wel duidelijk is en verder lijkt dit topic nergens meer heen te gaan, dus slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |