![]() |
Heeft iemand nog examenbundels voor vwo NG?
Zoals ook in de titel staat geschreven zoek ik naar examenbundels/samengevat
Heeft iemand examenbundels/samengevat waar die niks mee doet? |
Zou best handig zijn voor de toekomst inderdaad!
|
Nou, ik heb zat examenbundels over, vanaf overmorgen. Nergens in geschreven, ook. Maar ik denk dat mijn broertje ze ook wil hebben, dus daar gaan de mijne heen. Maar wie weet heb je meer geluk bij iemand anders. :)
|
Ik heb er een paar van school maar die moeten binnenkort weer terug :)
|
Dat geeft niet! Ik hoop idd dat iemand ze niet meer nodig heeft:)
|
Heb je al op marktplaats gekeken? Daar heb ik er een aantal vandaan.
|
Citaat:
|
Hoihoi,
Ik heb een paar dingen die misschien interessant voor je zijn. Als je het wil hebben, reageer dan even en zeg welke je wil+wat je biedt! Ik heb de volgende examenbundels: VWO: Engels/Duits/aardrijkskunde/Nederlands/biologie/scheikunde/Wiskunde B En de volgende samengevat: aardrijkskunde/biologie/scheikunde/Wiskunde B In deze samengevatjes zijn sommige dingen gemarkeerd. Ze zijn echter prima bruikbaar! |
Ik heb Samengevat:
Economie en Biologie. Beiden 2010/2011 en Examenbundel: Wiskunde A (van 2009/2010, maar dat is ook de vernieuwde versie, dus is gewoon nog up to date) en Biologie 2010/2011. Ze zijn zo goed als nieuw, in de Samengevat is niet geschreven/gemarkeerd. Bij Biologie en Wiskunde Examenbundel heb ik een aantal dingen met potlood getekend, maar is weer uitgegumd en niet meer zichtbaar. |
Hoeveel vragen jullie ervoor? Want ik heb gemerkt dat als ik 1 examenbundel wil kopen dan moet ik verzendkosten betalen van bijna 3 euro.
|
Ik ben bezig een overzichtelijke site te maken met allerlei hulpmiddelen voor scheikunde en natuurkunde.
extra oefenopgaven en oefenexamens Binnenkort zullen ook alle oude examens online gezet worden, dan hoef je helemaal geen examenbundel meer te kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel vraag je voor je examenbundels/samengevat.... Groetjes:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |