![]() |
rugzak
Welke rugzak vindt jij het leukste om naar school te gaan?
ik persoonlijk HEDGREN |
Ik heb zelf een Kipling en die vind ik mooi en ze zijn erg hoog kwaliteit. Ik ga nu mijn vijfde jaar ermee in en er zitten nog maar enkele kleine gaatjes in. KIPLING dus!
|
Me zwarte eastpack is nogal kapot na 3 jaar, nu moet ik een nieuwe.. maar alle rugtassen zijn zo saai!
|
Ik heb geen rugtas, maar een schoudertas van KIPLING. En die is heel stevig.
|
ik had de afgelopen anderhalf jaar een neppe eastpak met leuke figuurtjes erop uit Tsjechië, maar hij was dus nep, en hij werd de afgelopen 4 maanden bij elkaar gehouden door allemaal veiligheidsspelden etc..dus hij was aardig verrot.
Kheb nu weer een nieuwe eastpak gekocht, een knalblauwe want dat is blij, en ik weet niet waarom steeds eastpak.. je kan er lekker mee rondkloten (in de vorm van: patches op maken enz) .. maargoedie! Hij heet trouwens Gerrit..zijn er meer mensen die hun tas een naam geven? |
Als ik nou naar school ga heb ik gewoon een handtas bij me. Maar toen ik nog op de middelbare zat had ik gewoon een rugzak van een tientje bij de etos.
|
Kheb gewoon een donkerblauwe eastpack.
|
een groene eastpack, maar k heb nu ook een schoudertas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een lichtblauwe eastpack. Hij gaat nu voor het vierde jaar mee (had in de eerste een hele grote kipling tas, maar heb ik gauw omgeruild ;) ;) ;) )
Ik vind het een goede tas, want ik gooi er veel mee maar hij doet het nog steeds |
Ik heb een felblauwe Eastpack, lekker opvallend die ga ik dit jaar ook weer gebruiken. Aan schoudertassen doe ik niet.
|
Citaat:
|
Ik ben heel origineel, ik heb een eastpack. Die vind ik wel goed.
|
ik weet het merk niet , heb er van die maffe punten er op gezet ziet er wel grappig uit
|
Citaat:
|
Ik heb al enkele jaren een groene Hedgren rugzak.
|
'k heb een kipling en die heb ik nu 3 jaar en d'r is nog nix kapot ofzo duzz
|
ik heb een o'neill rugzak, ik doe er al een jaar mee
|
ik heb een donkerblauw/grijze eastpak, maar die kleur zie je helemaal niet meer :eek: want hij is helemaal bedekt met patches en buttons enzo :)
|
ik heb een roze eastpack diestiekemnietmeerrozeisdoorhetvuil..
|
Khad eerst een mega kipling, daarna ffies een knalblauwe eastpack, maar dies gejat, en nu een roze nep eastpack met text ovzo dr op...
|
Ik had eerst zo'n Kipling tas, maar sinds vorig jaar heb ik een blauwe Eastpaktas en die bevalt nog steeds goed :)
|
ik heb een grijze en een knalrode eastpak
|
Blauw Kipling (voor het 4e jaar in gebruik)
alleen het koortje was al snel versleten. Toch bevalt tie prima. |
Kheb een ransel uit 1957. Met eco- en vredestekens erop genaaid, en Amnesty, anti-bont, en anti-kernenergiebuttons, met op de zijkanten sleutelhangers met anti-commerciele zooi en een warchildsleutelhanger.
Hij is niet echt handig, want het is dus gewoon één groot vierkant gat, waar je al je spullen bij elkaar in moet gooien, hij stinkt naar modder en canvas (je ruíkt gewoon dat dat ding door soldaten is gebruikt) en al je losse papieren verkreukelen tot propjes. Maar alles past er in, en het is een tas, dus ik ben er zeer tevreden mee. |
ik had in de eerste en tweede een donkerblauwe kipling maarja die was toen al weer kapot.... (tja een lomp poldermeisje en een tas... dat kan gewoon niet goed gaan)
toen een lichte zandkleurige eastpak maar daar begaf de rits het van na 2 jaar. Viel de inhoud steeds over de vloer. Nu heb ik sinds een jaar een donkerpaarse eastpak en die bevalt prima en is ook supermooi :) |
Ik heb eerst een donkerblauwe Kipling gehad, nou heb ik een rode Eastpak. Bevalt prima :).
|
Ik heb een grijsblauwe van Eastpak. :) Maar nu ik naar het HBO ga, wil ik daar niet meer lang mee rondlopen. Een schoudertas wil ik hebben, dat ziet er veel volwassener uit. :)
Ripper |
Citaat:
|
Zwarte eastpack ( hoe orgineel :rolleyes: )
|
heej
ik zoek noh een tazzzz das helemaal mindur maar misschien wordt ut wel een eastpack of kipling |
K heb zo'n nep italiaans merk ( bennoli ofzwo) maar wel stevig, k heb m nu al 4 jaar en nog geen schuurtje de kleur is zwart, en hij is helemaal onder geklierderd ;)
|
kheb gewoon iets van een paars/rode eastpack
|
ik heb een nike en een zwarte eastpack naar m`n nike is kapot dus ik moet het ook met een eastpack doen!
|
Simpelwegggg.... een kipling of eastpack...
|
op dit moment een lila eastpack rugtas
|
Ik heb een nieuwe eastpack gekocht :D
|
Een of ander vergraft ding van de Hema wat ik al sinds de brugklas heb...maar tegenwoordig neem ik steeds vaker geen boeken mee, maar let ik gewoon goed op. Dat scheelt een stap...docent -> schriftelijke aantekening -> hoofd. Het kan beter docent -> hoofd.
|
ik heb 3 jaar een zwarte Kipling gehad, maar ben er een beetje op uitgekeken, dus nu wil ik een rode eastpak gaan kopen, kom ik erachter dat ze iets van 5 verschillende roddtinten hebben :)
|
Eastpak
(lastbak) |
Ik heb een rode eastpak met ontelbaar veel sleutelhangers :cool:
|
O'Neill heeft de beste rugtassen die erzijn!:D:D
|
donkerblauwe hedgren, nu al twee jaar bevalt prima nog nix kapot aan.
wil wel een nieuwe kan alleen geen leuke vinden :( denk dat t ook weer een hedgren gaat worden of een eastpak. op de site van hedgren staan trouwes wel leuke :D zijn natuurlijk alleen weer nerges te koop hier. |
ik heb een of ander rugzak gehad.. maar die was na een paar maanden helemaal kapot.. TOEN hadden mijn ouders uit Turkije een lere rugzak meegenomen.. na een jaartje was hij ook kapot.. TOEN kocht ik een eastpak.. heb ik iets van 3 jaar mee gedaan.. maar dit jaar deed de rits het niet echt meer.. DUS nu heb ik een schoudertas :)
|
heb er op dit moment geen... maar ga op zoek naar een schoudertas... iemand een tip???
heb afgelopen jaren heeltijd met zo'n ding van de scapino gelopen, 5 jaar lang.. tussendoor wel een veel duurdere gekocht, kweet ni meer van welk merk.. maar die was heel snel kapot.. dus toen haalde ik mijn scapino-ding maar weer tevoorschijn... maar die is zo onderhand ook wel aan vervanging toe... :D |
Citaat:
Dit vertelden ze mij toen ik mijn tas kocht :confused: |
'k heb 'n felblauwe eastpak (jaja,ben origineel :D )
|
Citaat:
Verder heb ik ook een enrico benneti (ofzoiets) rugzak, heb ik 8 jaar geleden ooit gekregen (en is ook redelijk veel gebruikt) daar is nog helemaal niets aan kapot :S |
ff origineel: een blauwe eastpack
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |