![]() |
Wat zouden jullie doen?
M'n vriendin zit op een andere school dan mij...nu zei ze dat ze vandaag expres op haar kont werd geslagen door een jongen..
Wat zouden jullie doen als lief? * Met die gast gaan praten (ben 5 jaar ouder) * Vriendin laten doen |
Valt toch wel mee als het een leuke jongen is heeft ze er geen problemen mee denk ik dan
|
Citaat:
|
Oh dan is het een andere verhaal het beste kan zei die jongen zelf confronteren van wat hij heeft gedaan anders moet er steeds iemand voor haar praten en dat is niet bepaald ideaal
|
Citaat:
|
Zelf op laten lossen, maar als het heel veel vaker gebeurd, kun je je er altijd nog mee bemoeien. In eerste instantie moet ze het zelf oplossen.
|
Ik kon het niet beter zeggen
|
Ik denk dat ze het zelf op moet lossen. Als hij het weer doet, geef 'm er ééntje.
|
Citaat:
Hoewel je wel kunt overwegen de afdelingsleider eerst in te schakelen. Seksueel grensoverschrijdend gedrag, zoals ze minder ernstige vormen van aanranding tegenwoordig noemen in hulpverleningskringen, is geen kattenpis. Er zijn scholen die als ze dat merken echt direct de botte bijl hanteren richting de dader. Zij hebben meer om mee te dreigen richting dat figuur dan dat jij hebt. |
Citaat:
Maar Ik zal er inderdaad eens met de dader gaan praten indien hij dit nog doet.. Ik was er zelf niet goed van, dat ze m'n meisje als een voorwerp behandelen kan ik echt niet tegen..:n:mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou dit niet zomaar laten gebeuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |