Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Wat zouden jullie doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1834537)

Balpen 25-05-2011 12:29

Wat zouden jullie doen?

M'n vriendin zit op een andere school dan mij...nu zei ze dat ze vandaag expres op haar kont werd geslagen door een jongen..
Wat zouden jullie doen als lief?

* Met die gast gaan praten (ben 5 jaar ouder)
* Vriendin laten doen

piraat013 25-05-2011 12:42

Valt toch wel mee als het een leuke jongen is heeft ze er geen problemen mee denk ik dan

Balpen 25-05-2011 12:46

Citaat:

piraat013 schreef: (Bericht 31627029)
Valt toch wel mee als het een leuke jongen is heeft ze er geen problemen mee denk ik dan

Ze vond het zelf raar/niet kunnen..

piraat013 25-05-2011 13:12

Oh dan is het een andere verhaal het beste kan zei die jongen zelf confronteren van wat hij heeft gedaan anders moet er steeds iemand voor haar praten en dat is niet bepaald ideaal

Balpen 25-05-2011 13:45

Citaat:

piraat013 schreef: (Bericht 31627073)
Oh dan is het een andere verhaal het beste kan zei die jongen zelf confronteren van wat hij heeft gedaan anders moet er steeds iemand voor haar praten en dat is niet bepaald ideaal

Ze heeft iets tegen die bepaalde jongen gezegd...hopelijk heeft het iets uitgemaakt ;). STEL dat die jongen dit terug doet, toch tussenbeide komen?

Edelweiss 25-05-2011 15:01

Zelf op laten lossen, maar als het heel veel vaker gebeurd, kun je je er altijd nog mee bemoeien. In eerste instantie moet ze het zelf oplossen.

piraat013 25-05-2011 15:19

Ik kon het niet beter zeggen

Gary Brown 25-05-2011 15:40

Ik denk dat ze het zelf op moet lossen. Als hij het weer doet, geef 'm er ééntje.

T_ID 26-05-2011 15:31

Citaat:

Balpen schreef: (Bericht 31627136)
Ze heeft iets tegen die bepaalde jongen gezegd...hopelijk heeft het iets uitgemaakt ;). STEL dat die jongen dit terug doet, toch tussenbeide komen?

Waarom niet? Als hij het niet snapt na door je vriendin gecorrigeerd te zijn heeft hij sowieso een ernstig gedragsprobleem.

Hoewel je wel kunt overwegen de afdelingsleider eerst in te schakelen. Seksueel grensoverschrijdend gedrag, zoals ze minder ernstige vormen van aanranding tegenwoordig noemen in hulpverleningskringen, is geen kattenpis. Er zijn scholen die als ze dat merken echt direct de botte bijl hanteren richting de dader.

Zij hebben meer om mee te dreigen richting dat figuur dan dat jij hebt.

Balpen 26-05-2011 20:31

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 31630064)
Waarom niet? Als hij het niet snapt na door je vriendin gecorrigeerd te zijn heeft hij sowieso een ernstig gedragsprobleem.

Hoewel je wel kunt overwegen de afdelingsleider eerst in te schakelen. Seksueel grensoverschrijdend gedrag, zoals ze minder ernstige vormen van aanranding tegenwoordig noemen in hulpverleningskringen, is geen kattenpis. Er zijn scholen die als ze dat merken echt direct de botte bijl hanteren richting de dader.

Zij hebben meer om mee te dreigen richting dat figuur dan dat jij hebt.

Het "probleem" is ook dat ik niet eens in dezelfde school zit..zij zit nog in het middelbaar, ik in het hoger onderwijs..
Maar Ik zal er inderdaad eens met de dader gaan praten indien hij dit nog doet.. Ik was er zelf niet goed van, dat ze m'n meisje als een voorwerp behandelen kan ik echt niet tegen..:n:mad:

piraat013 26-05-2011 20:49

Citaat:

Balpen schreef: (Bericht 31630617)
Het "probleem" is ook dat ik niet eens in dezelfde school zit..zij zit nog in het middelbaar, ik in het hoger onderwijs..
Maar Ik zal er inderdaad eens met de dader gaan praten indien hij dit nog doet.. Ik was er zelf niet goed van, dat ze m'n meisje als een voorwerp behandelen kan ik echt niet tegen..:n:mad:

Inderdaad zoals ik zei kijken mag maar aanraken niet :bloos::p

Balpen 26-05-2011 22:30

Citaat:

piraat013 schreef: (Bericht 31630684)
Inderdaad zoals ik zei kijken mag maar aanraken niet :bloos::p

LOL te lang kijken ook niet^^..(bedoel aangapen xD)

Silvano08 27-05-2011 12:48

Citaat:

Balpen schreef: (Bericht 31630617)

Rustig praten is noch net niet genoeg...
Ik zou dit niet zomaar laten gebeuren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.