![]() |
Hoe te dragen..?
Hoe dragen jullie, of hoe vinden jullie het het mooist om een blousje/overhemd te dragen?
Zo een bijv: http://score.nl/sale/g-star-83044-3e...00121-382.html In je broek, en dan compleet rondom ingestopt, of gewoon los over je broek heen? Zelf weet ik het niet echt, vind meestal in de broek het mooist lijken, maar dan zie ik de meeste anderen weer met los erover heen lopen. |
Ik hou niet van shirts of blouses/overhemden in broeken. Als je 60 bent dan mag dat, anders er uit.
|
Bij een jongen: zeker over de broek*. Een meisje mag alles.
*Behalve als je heel erg oud bent of voor de hipsternerdie-look gaat. |
Ik doe het zelf meestal in mn broek, los staat mij bij de meeste overhemden echt niet.
|
Wat mutant zegt.
|
Ik draag mijn overhemden altijd uit m'n broek.
|
Een overhemd, met onderaan dus lange flappen, moet in je broek, anders ziet het er uit alsof je maar half aangekleed bent. Een bloes, die dus niet heel lang is, moet niet in je broek, want dat blijft niet zitten.
Bij jongens staat een bloes meestal beter dan een overhemd, behalve als je in pak bent. |
Over de broek. Anders maakt het heel snel te dik. En het staat gewoon leuker.
|
Ik over mijn broek/rokje. Maar ik heb één zwart rokje dat ongeveer tot mijn taille komt en daar stop ik wel eens een bloesje in, maar dan draag ik er wel een jasje of vestje over.
|
Neversnooit zo'n blouse (dat G-Star ding en alles wat daar op lijkt) ín je broek doen. Dat is echt geen gezicht. Wel kun je er onder een shirt dragen dat in je broek zit en dan de blouse los laten.
|
Uit de broek, zou ik zeggen. Op mijn school heet het 'leraren look' als je 'm in je broek stopt, dus doe dat maar niet.
|
Zo'n houthakkersding over je broek, een overheimd van hilfiger ofzo er in.
|
In ieder geval mouwen half opgestroopt, en als er knoopjes op zitten die voor twee 2/3 dichtstoppen. Ziet er erg cool uit :D
|
Citaat:
|
Ik heb het altijd over mijn broek. Ik draag namelijk bijna altijd wel lange blouses/truien/t-shirts aangezien dat lekkerder is met skaten. Doe ik mijn broek gewoon wat lager als anders omdat ik het lelijk vind als je bovenkleding over je kruis heen hangt. Aangezien ik ook bijna altijd de wat meer baggy broeken draag zit het ook niet heel erg oncomfortabel als mijn broek wat lager als normaal hangt :P
En ik vind het er op een of andere manier vet uitzien als de achterkant van je blouse of shirt een beetje flappert door de wind :P |
easy, over je broek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |