![]() |
Niet Roken Wel Blowen?
Ik heb veel vrienden die blowen, zelf heb ik nog nooit gerookt :)
Vind er niks aan, mijn ouders doen het echt letterlijk 24/7. En heb inmiddels al zoveel binnen gekregen met passief roken dat ik er ook niet aan begin. Maar blowen lijkt me wel een stuk leuker, je doet het minder vaak en je hebt er meer plezier van. Ook voel je je volgens mij echt relaxed. Ook is het minder schadelijk omdat je het minder vaak doet dan sigaretten... Maar mijn vraag was of het wel goed is om wel te blowen maar niet te roken. Ik denk dat dat een vaag iets is. Ik wil het wel een keer gaan proberen. Ik kan er makkelijk aankomen aangezien al me vrienden zowat blowen. Maar is het raar om niet te roken en wel te blowen en heeft dat andere gevolgen? |
Dat is niet raar en het heeft geen andere gevolgen.
|
nja 1 joint is zo'n 7 keer slechter voor je dan een sigaret dus rook er 3 en je zit op een pakje peuken per dag ;)
|
Tuurlijk kan dat. Het is totaal niet raar.
Ik rook zelf niet, maar blow wel. Mijn jointjes bevatten ook geen tabak, gewoon omdat het ranzig is (puur FTW :D). Maar kijk wel dat je niet extreem veel gaat gebruiken, blowen lijkt in eerste instatie niet erg verslavend, maar ik kan je vertellen ik hijs er tegenwoordig wel zo'n €100,- per week doorheen. Maar als je weet jezelf in controle te houden is het leuk om te doen. Dus doe het gewoon een keertje ;) |
Citaat:
Hoewel een pure joint wel aan te raden is, zuivert merkbaar de longen! |
Wel eens van supersmoker gehoord? Weet niet of iemand die dingen gebruikt...
|
Citaat:
|
Onderzoekje geweest van het Trimbos, schijnt een deel van de teerdeeltjes weg te vagen!
|
Citaat:
|
je kunt ook een pijpje aanschaffen, dan kun je ook pure hash/wiet roken.
|
Citaat:
|
Zoveel mensen die dat doen, maar vaak bouw je op den duur wel een nicotine verslaving op.
|
Citaat:
Nu ik er aan denk, dat is dus alleen wat ik weet. |
Ik rook zelf ook niet maar blow wel af en toe, volgens mij heeft dat geen invloed op de werking ofzo
|
|
ik blow zelf ook, maar rook niet.
maar zoals met alles: met mate..(y). verslaaft raken is niet leuk en een dure hobby:bloos:.. |
Citaat:
Bovendien valt het nogal op dat ik dat onderzoek nergens geciteerd wordt door collega's. Kennelijk klopt de methode niet. |
Niet aan beginnen hoor
|
Citaat:
|
Na telang dagelijks gebruik heeft myn lichaam gewoonte gemaakt om radicaal in slaap te vallen. (Gebruikte het om de pyn van de Hernia in men nek te verzachte op mede aanrader van de Dokter) nu gebruik ik Pijnstillende Slaappillen geeft 's ochtends soms een Enorme klap op men hoofd (Bijna onmogelijk om op tijd wakker te raken.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |