![]() |
Zit je in de bovenbouw ( Havo/vwo) vul een enqeute in en win een boekenbon t.w.v. €20
Hallo!
Ik ben op zoek naar mensen die een heeele korte enquête willen invullen. Het zijn 11 vragen met korte antwoorden. Dus geen levensverhalen. Het is maximaal 2 minuten werk. Zit je in de bovenbouw van Havo/vwo en heb je even de tijd. Volg dan deze link: http://www.surveymonkey.com/s/P9WLF5Y ONDER DE RESPONDENTEN WORDT EEN WAARDEBON TER WAARDE VAN €20 VERLOOT! Je zou me er superveel mee helpen! Groetjes! |
Ingevuld
|
Citaat:
Ik moet nog veel respondenten, dus als je dit leest en je hebt het nog niet ingevuld, zou je dit dan even willen doen? Muchos Gracias, xx |
Completed ^^
Eindelijk een keer dat iemand zegt dat het een korte enquete, en dat het ook echt een KORTE enquete is. |
Gedaan, maar ik heb nog nooit vergadert, dus ik heb mezelf + anderen maar een 5 gegeven, want ik zou werkelijk niet weten hoe het moet of hoe anderen het doen of hoe ikzelf. Ik denk dat ik het niet kan, aangezien ik het nooit gedaan heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld!
|
Citaat:
|
Ik heb jullie hulp hard nodig mensen! Met 1 a 2 minuten kun je me enorm helpen! Alvast bedankt!
|
|
ingevuld
|
ingevuld!
|
Ingevuld. Ik vond het wel moeilijk om al mijn medestudenten één cijfer te geven.
|
Ingevuld :) maar het cijfers geven was wel lastig.
|
Dank jullie wel! Alle toppers die m hebben ingevuld!
Het geven van cijfers kan idd best lastig zijn omdat je misschien nooit echt stil staat bij hoe goed je iets denkt te kunnen. En dan moet je het ook nog eens afwegen tegen je medeleerlingen, hahaa, ik geeft toe best lastig. Voor de peeps die de enquête nog niet hebben ingevuld, I still need your help! :D |
ingevuld :D
|
ingevuld
|
ingevuld.
|
Bedankt voor het invullen!
Ik heb nog enkele respondenten nodig, help me out pliezz! Het kost je echt maar 1 a 2 minuten en je help mij er enorm mee! THANKS! |
Up!
|
ingevuld! :D
|
Citaat:
|
Done!
Ook nog nooit vergaderd dus een 1... |
Citaat:
|
http://www.nrcnext.nl/files/2010/08/...p-lose-job.jpg
Nog enkele respondenten nodig! Je kan me superveel helpen binnen 2 minuten! |
Ik kan m niet echt goed voor je invullen helaas. Ik ben dit jaar niet naar school geweest. Maar ik wil anders wel gegevens doorgeven van mijn laatste schooljaar :)?
|
Als je dat zou willen doen, is dat supertof van je!
Had je een vrij jaartje ingelast? Of ben je al aan het werk |
Ik heb je enquete ingevuld. Ik wist niet precies hoe vaak ik gepresenteerd enzo heb, dus ik heb een schatting gemaakt. Bij ons op school wordt er veel aandacht besteed aan presenteren maar nauwelijks tot geen aandacht aan de andere 2 vaardigheden. Bovendien verschillen mijn medestudenten heel erg van elkaar, dus ik heb maar zo ongeveer een gemiddelde genomen. Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |