![]() |
vraag aan jongens
hooii,
ik heb dus een vraag aan jongens, en das: als een jongen een meisje ontmaagd en dat doet pijn bij dat meisje, vinden ze dat dan vervelend of stom? en gaan ze zich daar dan aan ergeren en zo? |
Dat hoort er gewoon bij de eerste keer en waarom zou een jongen dat erg vinden. Volgens mij is hij dan in de zevende hemel op dat moment :D
|
ja, behalve dat ie ut niet echt af kan maken of zo.. ben zo bang dat het moment dan verpest is en zoo :S kan ik me namelijk zo goed voorstellen :S
|
Ik zou medelijden hebben. En plezier.
|
plezier omdat?
|
Nou medelijden voor het meisje, en ik zou geen seks hebben als ik verdrietig was ofzo :P
|
haha oke :P maar dan nog :S ik vind ut dan weer sneu en zo :S
|
Citaat:
|
jewel.. wil heel graag.. :P
|
en dat meen ik trouwens, en dan nog, handig om te weten in de toekomst :P maar hebben jullie ervaring met dat soort dingen?
|
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf. Als je je laat ontmaagden door een willekeurige klootzak heb je kans dat hij zich daaraan ergert. Als je binnenkort gaat broeden met een rustige jongen zal dat niet zo snel het geval zijn.
|
jah, dat snap ik :) maar ik laat me niet door een klootzak ontmaagden hoor :D
|
maar wie heeft er ervaring mee?
|
Gewoon ontspannen en genieten... mocht het pijn doen dan is het zo, dan respecteert je partner het hopelijk... zo niet is hij je niet waard.
succes!:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon nieuwsgierig :)
|
en ja PIK is cool :P
|
Citaat:
|
iiieeep :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maja, niemand heeft er dus ervaring mee :)
|
Ik had pijn de eerste keer, en de jongen in kwestie reageerde daar heel goed en lief op. Als iemand om je geeft, wil hij je namelijk geen pijn doen.
|
jah das waar.. maar ik ga het dan zielig vinden dat ut niet lukt, zo suf ben ik dan ook wel weer...
|
Ik zou me er juist aan ergeren als zij me zielig zou vinden op zo'n moment...
|
oh.. das natuurlijk ook niet de bedoeling..
|
voorzichtig zijn
|
Citaat:
|
Toen ik werd ontmaagd was de jongen heel lief en deed het geen pijn. Soms doet het bij mij wel pijn maar de jongen waar ik het mee doe is heel lief en doet dan heel voorzichtig zodat ik geen pijn heb. Hij heeft liever geen seks dan wel seks terwijl ik dood lig te gaan van de pijn.
En nou ben ik maar 1 keer ontmaagd maar ik heb wel vaker seks gehad. De meeste jongens zullen willen dat jij geniet, en daarom zullen ze ook wel rekening houden met hoe jij je voelt. Aan jou dus de taak om aan te geven wat je voelt. Stel je voor, je bent een romantische wandeling aan het maken met een jongen. Je struikelt en bezeert je knie. Wat denk je dat die jongen doet? Waarschijnlijk zal hij heel lief voor je zijn omdat je pijn hebt en voor je willen zorgen. Hij zal je niet vervelend of stom vinden of zich aan je ergeren of vinden of denken dat de wandeling is verpest. En omdat hij zo lief voor je is is de kans dat de rest van de wandeling nog veel romantischer wordt. Zo is het met seks ook. Mits je dus een lieve jongen kiest om seks mee te hebben. |
Ja precies, ik heb nog geen seks gehad, maar zou zeker niet willen dat het meisje in kwestie (in dit geval nog maagt even voor het verhaaltje) pijn heeft omdat we seks zouden willen hebben. Ik stop dan liever het penetratie gedeelte zodat ze geen pijn heeft. Want zoals Volk al zegt. Ik zou ook liever geen seks hebben, dan een eerste keer seks en het meisje in kwestie ligt te creperen...van pijn...
|
Waarom is ze ineens verwijdert???
|
ik heb best wel een beetje het zelfde.. Lijkt me best raar eigenlijk zo'n moment :S
@Qwery333 gewoon bang of zo xD |
Hee ik ben gsen jongen maar misschien heb je wat aan mijn tips. Toen ik werd ontmaagd deed dat voor mij echt pijn na 6 keer sex werd het pas minder maar als je gewoon een vrkend hebt moet je daar niet bang voor zijn en gewoon met hem er over hebben geloof mij dat hij dat wel begrijpt. Maar doe het pas als je er klaar voor bent dus niet vooruit plannen enzo dat slaap nergens op! Maak je geen zorgen het komt allemaal goed :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |