![]() |
4 vragen invullen voor onderzoek
Heey,
Ik moet onderzoek doen naar: - hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden? - hoeveel kinderen wonen er in dat huishouden? - hoe oud zijn die kinderen? - en hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? Willen jullie mij helpen door deze vragen te beantwoorden??? Alvast bedankt Groetjes Alissa :) |
Misschien kun je 'n leeftijdscategorie benoemen om 't begrip 'kinderen' te definiëren ;).
|
Kinderen is toch altijd 0-18???
- 4. - 2 - 15 en 17 - respectievelijk 3 en 5 euro per week. |
Citaat:
Citaat:
|
- hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden? 3 mensen
- hoeveel kinderen wonen er in dat huishouden? Geen, tenzij je mij meerekent, oftewel: Mijn vader, moeder en ik wonen in het huishouden. - hoe oud zijn die kinderen? Als je mij dus telt als kind 19. - en hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? Ik krijg niets van mijn ouders, maar betaal hen 200 euro per maand. |
Met kinderen bedoel ik mensen die nog thuis wonen en zakgeld krijgen. Net zoals Diamera zegt! Bedankt al voor de reacties!! :)
|
- hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden? 3
- hoeveel kinderen wonen er in dat huishouden?1 (dat ben ik) - hoe oud zijn die kinderen? 13 (word dit jaar nog 14) - en hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? 2,50 per week |
3 mensen in huishouden
1 thuiswonend kind (ik dus) en één uitwonend kind (is al 23) ik ben 16, bijna 17 krijg 25,00 zakgeld per maand en 45,00 kleedgeld per maand |
2 personen in ons huishouden. Ik met mijn moeder. Ik ben het thuiswonende kind, dan blijkbaar. Ik ben 18 en krijg geen zak- of kleedgeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |