![]() |
4 vragen voor mijn zakgeld onderzoek
Heey
Ik doe onderzoek naar: - hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden? - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? - hoe oud zijn die kinderen? - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? Met kinderen bedoel ik mensen die nog thuis wonen ;) Willen jullie mij helpen met mijn onderzoek?? Alvast bedankt Groetjes Alissa :) |
-hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden?
4 - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? 2 ik en mijn broer - hoe oud zijn die kinderen? 23 en 24 - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? niets. Ik heb al gewerkt en ben aan een nieuwe studie begonnen. Mijn broer werkt |
- hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden?
4 - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? 2 - hoe oud zijn die kinderen? 12 en 14 - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? 15 en 30 euro |
Is kleedgeld gelijk aan zakgeld bij jou?
|
Voor dit onderzoek maakt het niet uit of het kleedgeld en/of zakgeld is.zolang je het maar van je ouders krijgt! :)
|
Er wonen 5 mensen in mijn huishouden.
Waarvan 3 kinderen. 12,14,16 jaar oud. 20,25,30 zakgeld per maand |
5 mensen - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? 3 kinderen. - hoe oud zijn die kinderen? 14, 16, 18 - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? 20, 20, 120 p/m Opmerking; We krijgen ieder 20 om gewoon aan alles uit te geven, alleen die van 18 krijgt ook nog kleedgeld erbij. |
-Hoeveel mensen in huishouden?
5 mensen -Hoeveel kinderen? 3 -Hoe oud zijn ze? 10,12,15 Hoeveel zakgeld? 3,50 per week 4,50 per week 80 per maand ik: die 80 dus. 50 kleedgeld en 30 zakgeld |
4 - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? 2 - hoe oud zijn die kinderen? 18 en 21 - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? ik (18); 30 pm, nog wel, maar ws niet lang meer zus (21); 15 pm, ze werkt ook |
-hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden?
6 - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? 4 - hoe oud zijn die kinderen? 14,15,16(over drie daagjes 17), 18 - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? 20,20,20,20 ik ben die van 14. Ik ben ook de enige die werkt, daarmee verdien ik ongeveer 50 euro per maand. |
hoeveel mensen wonen er in jouw huishouden?
4 - hoeveel kinderen wonen er in jouw huishouden? 2 - hoe oud zijn die kinderen? 17 en 19 - hoeveel zakgeld krijgen die kinderen? 0 |
Leuk onderzoek Alissa! Misschien leuk om uitkomsten te vergelijken met [URL="http://www.nibud.nl/over-het-nibud/actueel/onderzoeksrapporten/nieuws/nc/1/artikel/nibud-scholierenonderzoek-2010-2011.html"]Scholierenonderzoek van het Nibud[/URL. Veel Scholieren.com bezoekers hebben daar de vragenlijst ingevuld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |