![]() |
Ook groenten moeten gesaaid worden #1392
En verder over alles dat groen is!
|
:cool: goeie titel!
Citaat:
Citaat:
Ik weet ook niet precies hoe lang ik ben, maar ongeveer 1.68 denk ik. |
Nog even uit het vorige topic:
Fizzle, als je 60 weegt, en je wil naar een BMI van 19,5 lijkt me dat ook niet helemaal nodig nee! Hell, ik heb een BMI van 23 en ik ben al vrij tevreden! Maar goed, moet me er ook verder niet mee bemoeien. |
In welke map komen webcamfoto's terecht?
|
Ik weet ook helemaal niet of het gaat lukken om 5 kilo af te vallen! Maar ik kan het proberen :y
|
Waarom zou je willen streven na een BMI van 19,5? :| Sowieso is dat hele BMI redelijke onzin, maar ook buiten dat (ja nu ga ik ook even met cijfers strooien, maar ach iedereen doet dat nu): ik heb een BMI van 20, zou je mij ook serieus nemen als ik zou zeggen naar 19,5 te willen?
|
Fizzle: met jouw lengte is tot 70 kg een gezond gewicht hoor. (Zo leert voedingscentrum mij)
|
Mijn bmi zat ook tegen de 23 aan dacht ik.
|
19,5. Jeetje, nu vind ik mezelf dus wel dik he.
Zat pas uit te rekenen, op mijn 17e/18e had ik nog een BMI van 20, skinny-ass bitch dat ik was! Ik ben nu 10 kilo zwaarder dan toen :( |
Vinden jullie wodka lekker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou er over op. Ik kan me kwaad maken over mensen die een perfect gewicht hebben en zich dan nog te dik gaan voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een BMI van 21 en ik ga nu drop vreten, want ik vind mezelf te dun :( Op naar de 22!
|
Citaat:
Maar, hoe lullig het voor sommige mensen die misschien echt te zwaar zijn ook is, zelfs vrouwen met een gezond gewicht kunnen nog miepen, dat is vrouw-eigen. Hebben ze 23 willen ze naar 20, hebben ze 20 is dat soms zelfs nog niet genoeg. Maar goed, we kunnen er beter over ophouden inderdaad. |
Citaat:
Waarom vind je wodka vies? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vieze smaak, yuk. |
Citaat:
Bovendien, dat kan goed, want het smaakt nergens naar ;) |
Citaat:
En nu ga ik het er niet meer over hebben. Meisjes van 170 en 70 kg hébben een goed figuur. |
Citaat:
Uiteraard wel zoete drop! |
En afvallen omdat je vader op je huisgenoot geilt, hoe fucked up is dat :D:D:D:D
|
Drop. :(
|
Citaat:
Je eet zeker ook zoete popcorn? :') |
Citaat:
Ik vind wodka vies, want jenever is al vies smaakloos. Goeie whiskey heeft tenminste überhaupt smaak, maar Ste vind dat weer niet te zuipen! :eek: |
Citaat:
En ja, het gaat natuurlijk ook om hoe het eruit ziet, maar waarom haal je dan een cijfertje aan om het te verantwoorden? Jij kwam aan met die 19,5, niet ik. Dus nogmaals, zou je mij serieus nemen als ik naar 19,5 wilde, ongeacht hoe dat eruit zou zien? |
Ik heb zin om iets provactiefs te roepen als *bak chips naar binnen propt*
Maar ik ben op dieet :( :D(N) |
Citaat:
Maar zoete drop is beter dan zout, no doub about it. |
O kijk, mijn agenda. Bedoelde je ook deze, Stefenootje?:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...490520-480.jpg http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...490552-550.jpg Die lelijke frutseltjes zijn omdat ik die functies wilde uitproberen. :o |
Citaat:
en mijn vriendje ook. ;x |
Citaat:
|
In de Viva (:')) stonden deze week foto's van Britney en Micha Barton en en allerlei andere skinny-ass bitches, en allemaal hebben ze cellulitus. Daar ontkom je echt bijna niet aan, tenzij je jezelf helemaal gek traint, en van jezelf al een catwalk-lichaam hebt.
Je kan dan voor je benen inderdaad beter gaan sporten, want afvallen met jou gewicht hoeft echt niet. Of het gewoon accepteren. |
Citaat:
Ik vroeg me al af waarom het zo leek alsof je me kende en waarom een nieuwert zo aardig tegen me deed :D(N) |
Citaat:
|
Mijn beste vriendin heeft maat 34 en meer cellulitis dan ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en, de viva :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja normaal wel, maar nu heb ik alleen maar van die zoute ballen in huis. :( Citaat:
|
Citaat:
Maar is daar niks aan te doen dan? Citaat:
Is zo toch? Vanwaar de nickchange? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat: