![]() |
My Little Pony: Friendship is Magic
Deze show heeft toch haar eigen topic nodig?
Deze show heeft al best wat populariteit verworven bij mannen tussen de 15 en 30 jaar. http://www.youtube.com/user/MenloMar...4B36D569D8C463 Kijk hier eens een paar afleveringen. De eerste 2 worden over het algemeen gezien als minder goed. Let the discussion commence! |
Moet wel troll zijn.
|
Dat zeggen de meeste mensen die de show niet hebben gezien. Deze screencap is gepakt uit de eerste aflevering op YouTube
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...561318-370.png |
Het grootste gedeelte van internet is ook troll dus dat verbaast me niets.
|
Ik heb er van gehoord, het is een show voor meisjes gemaakt door onder andere een van de mensen die powerpuff girls gemaakt heeft.
Het eindresultaat is blijkbaar een show die meisjes leuk vinden en waar zoals in de meeste goede cartoons ook ondertonen of visual gags zitten waardoor ouders die met hun kroost meekijken zich niet helemaal dood vervelen. Dat het zo fucking populair is op het internet snap ik niet; de artstyle is wel leuk en ik geloof best dat het een goede show is (voor de doelgroep ouders + kind) maar dat volwassen mannen dit alleen kijken is fucked up. |
Citaat:
Citaat:
|
Nee dank je, ik heb niets met ponies.
|
Wait ... wut?
|
Citaat:
En tja, ik heb het weleens gezien, en ik ben er niet echter liefhebber van, maar het is wel een van de weinige tekenfilmseries van het moment met degelijke animatie, goede verhalen en goede personages. |
Ik moet vrij hard lachen om dit topic.
|
Mensen die de grap van FIM niet begrijpen :')
|
Waarom ken ik dit niet. :( Ik keek vroeger altijd naar My Little Pony.*O*
|
Rainbow Dash :bloos:
|
Eerste aflevering per ongeluk afgekeken. Nja, zo boeiend is het nu ook weer niet. :p
|
|
Citaat:
|
Fluttershy is cute.:cool:(y)
|
Citaat:
|
Like! :cool:
|
Ok, de serie steekt best wel goed in elkaar maar dan snap ik nog steeds niet waarom ik het zo leuk vind om naar te kijken :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |