![]() |
Heb ik nu verkering?
Okeej, mischien een beetje een stomme vraag maar er iss een jongen waar ik laatst mee naar de film ben geweest. We hebben gezoend en sindsdien kom ik best veel bij hem en kletsen we wat en zoenen we wat. Ik krijg vaak de vraag of we iets hebben omdat er op school niets van te merken is, ik zeg altijd dat het niet officieel is. Maar heb ik nu verkering met hem of niet...? Want het wordt tegenwoordig ook niet meer letterlijk gevraagd of wel??
|
Ik denk dat je dat toch aan hem zult moeten vragen ^^
|
ja, maar hoe dan? Wat is de beste manier:$
|
Als je verkering met hem wilt, dan vraag je dat toch gewoon aan hem.
|
Okee, ik ga al mijn moed bij lkaar rapen en hem vragen hoe het nu zit. Dankjewel:)
|
Succes! :)
|
Citaat:
|
En hoe is het afgelopen?? Heb je verkering?
|
Citaat:
|
Even een vraagje; zoenen gewone vrienden tegenwoordig ook met elkaar?
|
Ik vroeg dan altijd 'Hé, maar het is nu wel gezellig enzo, maar hebben we nu dan ook iets samen? Zijn we dan nu een stel?' en daar kreeg ik dan een positief antwoord op :) Bij mijn huidige vriendje heb ik op een gegeven moment ook gewoon geezegd: 'Ja, ik vind jou eigenlijk best wel mijn vriendje' en hij antwoordde met: 'Ik heb je vandaag ook voor het eerst mijn vriendinnetje genoemd!' en toen was het officieel :)
Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij blijft zoenen met vrienden vooral beperkt tot uitgaanssituaties of 'oefenen op elkaar' enzo. Het is zelfs op het vorige schoolfeest bij ons gebeurd, dat waren ook twee (hetero) meisjes waarvan 1 er eentje zelfs een vriend had op dat moment. Ik vind het best apart, zoenen met vriendinnen zou ik helemaal niet zo gauw doen, behalve als ik misschien ooit meer voor ze zou voelen, maar die kans lijkt me klein. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
Als jullie weer een keertje samen zijn en jullie zijn aan het zoenen vraag je na de zoen "Zeg hebben we nou eigenlijk wat?" Als hij positief reageert geef je hem een lekkere lange zoen:D Ik hoop dat ik je geholpen heb.
Groetjes, Mythical |
euhm, dat eindelijk moet je zeker niet zeggen.
eigenlijk moet je zeggen! |
Ja sorry was een typefoutje.... Is verbeterd :D
Groetjes, Mythical. |
'Hebben we nu wat?' :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |