![]() |
Dexter S6
Zo, dit is iig al een goed begin :cool:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik vind het een gekke teaser. Ik zie er bv niets in terug van seizoen 5, ik hoor alleen Lumen.
|
En terecht, S5 was ook matig en Lumen was intens vervelend.
|
Na season 5 hoef ik echt niets meer van dexter te zien. (Na season 2 eigenlijk al niet maar ik had het nog een kansje gegeven).
|
ah, 3 en 4 vond ik behoorlijk prima. 5 vond ik wel het minste seizoen tot nu toe. Van de 'vrouwelijke gastrollen' moet de serie het niet hebben, dus hopelijk kan Olmos er een goeie slinger aan geven ;o
|
Citaat:
edit; ah, ik lees in de comments dat dat de stem van Debra is en niet van Lumen. |
Citaat:
Maar het grootste probleem van dexter vind ik dat de seizoenen eigenlijk helemaal geen reet met elkaar te maken hebben. Het is elke keer weer een nieuw verhaaltje met een nieuw persoon wat even snel verschijnt en aan het eind weer moet oprotten. Er is geen connectie. edit: oh en lumen was een hoer |
Ik vond S5 wel heel gaaf, jammer dat het niet in de teaser zit.
|
Ik vond S5 ook de minste van alles, maar wel nog steeds tof. Ik denk dat S6 wel echt erop of eronder gaat zijn, dus ik ben zeer benieuwd.
|
EJO = instant +10 epicpoints
|
Ik zie af en toe een aflevering op tv en ik vind het wel vermakelijk. Lumen vond ik een irritant wijf. Jammer is dat series als deze altijd zo enorm uitgesponnen worden, met her en der saaie personages of subplots, dus de kans op enorme dips wordt steeds groter. Zelfs topseries als The Sopranos en Twin Peaks hadden er last van.
Ik ga Dexter vast nog wel eens op m'n gemak kijken vanaf S1. Maar dan moeten ze niet nog 20 seizoenen erachteraan plakken, anders kunnen ze er net zo goed een soap van maken. Offtopic: Ben nu trouwens bezig met Breaking Bad, net S1 afgekeken. Wel grappig, maar ik hoop wel dat het interessant blijft. |
uh, nou ja, dat heet een "serialised" serie. Dus alle afleveringen maken deel uit van een verhaal, of in ieder geval een overkoepelend verhaal per seizoen.
|
Dus dan heb je ook de ruimte om meer karakters te introduceren en deze te ontwikkelen (Y). De Soap is overigens het standaardvoorbeeld van een serial :) Maar goed, sommige mensen kijken liever naar hapslikweg-CSI-alles-opgelost-in-1-episode TV :o
|
Ik denk dat ik daar vooral issues mee had in S5; er was op zich veel veranderd in S4, maar in S5 bleven de personages allemaal zó hetzelfde. Het verhaal bleef ook weer zó hetzelfde als voorheen. Terwijl het juist een seizoen had kunnen (moeten?) worden waarin ze eens vanalles hadden kunnen omgooien/veranderen. Dat viel imo gewoon tegen. Ik vond het vermakelijk, maar het was te veel volgens de standaard formule. Ik hoop dat ze in S6 het wel voor elkaar krijgen iets écht nieuws toe te voegen, échte verandering/vooruitgang van het verhaal.
|
Ja, S5 vond ik dus duidelijk het minste ;P
|
S5 was ook het seizoen waarin Michael C Hall net herstelt was van zijn ziekte. Dus denk dat ze daar ook rekening mee gehouden hebben.
Ik vond het best een goed seizoen. Het moest wel echt op gang komen. Ben benieuwd hoe S6 zich gaat ontwikkelen. |
S2 was juist wel mijn favoriet:o S5 vond ik een erg aflopende zaak, dus ik verwacht dat 't nieuwe seizoen erop of eronder is inderdaad.
|
.
|
I love Dexter!
|
De stem in de trailer klonk als Debra. :o
Ik vond S3 zelf verschrikkelijk, maar S4 pakte het wel weer enigzins goed op, maar S5 sloeg de plank mis omdat het véél te lang duurde voordat het op gang kwam. Daarnaast hebben ze, m.i., ook te weinig gedaan met sommige elementen uit S4 die S5 juist interessant hadden kunnen maken. S1 blijf ik nog altijd het beste vinden en daarna S2. Ik ben aan de ene kant wel benieuwd wat ze er mee gaan doen, maar het zou mij niets verbazen als het alweer een matig seizoen gaat worden. |
:cool: |
*O*:cool:
|
|
Damn, nog twee maanden.
|
Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt, maar misschien toch maar weer eens doorgaan als seizoen 4 beter blijkt te zijn.
|
Citaat:
|
ennn we kunnen!
|
Ik ga vanavond kijken (Y)
|
Ik ben benieuwd hoe goed de verhaallijn van S6 wordt.
Ik heb E1 al gezien:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Het nieuwe seizoen begint in ieder geval prima (y). Ik kijk uit naar de volgende 11 afleveringen :y
|
Ik ook!
Spoiler
|
E2:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Holy shit wat een einde @ E3 ;O
|
E3:
Spoiler
Oh, en ik vond het heel verrassend
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik moest zo lachen om die twee stiekemerds in e4...
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Moet dit hele topic nou in spoilers worden voortgezet? Als je S6 nog niet gezien hebt, lees je dit topic toch gewoon niet? Ik vind het zo onhandig steeds...
|
Stel je niet aan, het is maar een muisklikje. Ik vind het chill iig.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Lijkt me trouwens best wel naar om met je ex-vrouw te moeten acteren :p
|
Is het alweer ex-vrouw?
Maar inderdaad, er zijn leukere dingen. Maar met een dik salaris mag je ook wel wat professionaliteit verwachten :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |