![]() |
Help! youtube is verkleind. Hoe krijg ik dit weer goed?
YouTube is door een toetsen combinatie verkleint door het oppaskind maar ik krijg het niet meer goed help hoe los ik dit op dus op normaal beeld heel YouTube is miniatuur
|
Dat vergrootglas rechts onderin weer op 100% zetten.
|
Heel de webpagina is verkleind scholierenforum bijvoorbeeld niet enkel youtube
|
Sorry dan kan ik je niet verder helpen.
|
Het is wel weinig informatie zo. Maar, is het niet de grootte van je browserscherm op zich?
Kijk naar de rechter bovenhoek van je browser. Daar staat een schermweergave icoon, de middelste knop in IE en Firefox als ik me niet vergis. Daar kan één vierkantje staan, of twee achter elkaar. Als er bij jou eentje staat, is je browser niet meer op het volledige scherm. Op die knop klikken zorgt dat het browser scherm je hele scherm vult. Anders kun je in de rechter onderhoek van de browser de grootte instellen. Je cursor moet dan in principe veranderen in iets van een icoon met een pijltje aan elke zijde. Als dat diagonaal is, kan je zowel de breedte als hoogte van het scherm aanpassen. |
Bij mij kun je inzoomen en uitzoomen met ctrl. + scroller, ik weet niet of dat bij jou kan?
|
Toetsencombinatie CTRL en 0 (dat is de nul).
|
Dit klinkt misschien stom maar probeer je computer eens opnieuw op te starten :D
|
Citaat:
|
jongens ik heb de oplossing gevonden
bij Mozilla Firefox ctrl + is vergroten en ik denk dat het in der daad via het scrollen is gebeurt het oppas kind zat aan een paar toetsen en ik scrolde over de pagina maar ze drukte ook op alt en vraagteken knop dat doet ze vaker is best vervelend maar goed zolang mevrouw geen virus of zo iets er op gooit of programma s wist en mijn toetsenbord niet veracht vind ik het prima mijn pc mag ze slopen het is toch een oud ding het draait nog allemaal onder Windows XP hoger trek ie niet en hij is traag |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |