![]() |
blink 182 uit elkaar??
Ik weet niet of het waar is, maar gisteravond werd mij verteld door een meisje die "connecties" heeft met Amerika dat blink 182 uit elkaar is, ik geloof er eerlijk gezegd niks van, maar weet iemand iets meer van dit gerucht???
Als het waar is is het namelijk wel zwaar kut!!! |
het werd is tijd
|
geloof er geen hout van. maar zo toch, jammer, vond het wel lollige band.
|
pas geloven als het 100% zeker is.... een meisje met connecties met america kan wel meer zeggen, opzich...
|
zou wel vet zijn
|
hmm geloof dat niet echt. Heb er zelf nog niets over gehoord of gelezen. Waarom zouden ze uit elkaar gaan? Tom kan nu zijn ei kwijt bij Box Car Racer, zodat hij voor Blink gewoon punk kan maken en hij zei een paar maanden geleden in een interview nog dat hij zin had in het nieuwe blink album, en dat daarop enkele serieuzere songs kwamen te staan, hij had er al zin in.
Zou wel ontzettend jammer zijn trouwens, want ik vond die laatste blink cd meer volwassen, er stonden nog wel onzinsongs op, maar ik vond hem toch wel vrij goed . |
ik zou er nie rouwig om zijn.
|
die "connecties" heeft met Amerika
:D "Bush heeft ons zojuist laten weten dat blink182 er mee gaat stoppen" Ik zou niet zomaar iedereen geloven,iedereen kan roddelen...als het echt zo zou zijn zal het wel op de site staan? :confused: |
Als een band uitelkaar gaat en het in Amerika bekend is, staat het binnen een paar uur over heel internet, helemaal met een mainstream band...
Misschien een misverstand met de side-projects, (Boxcar Races & Transplants) dat ze daardoor dacht dat ze niet verder gingen met Blink ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal nooit een grote fan van hun worden maar muziek moet je maken voor de lol en dat doen hun, en k vin hullie ne goei voorbeeld!!! Maar ja, als je van hardcore houdt mag je naar niks anders luisteren :rolleyes: //Eindhoven Dropout core for life! Partycore de gekste! |
neuh, nie uit elkaar, absoluut niet. Ze hebben meer een rustpauze. Tom en Travis bij box car racer en Mark die heeft het thuis nogal druk geloof ik.
|
Citaat:
Iig was ze er erg van overtuigd misschien was ze wel veel te stoned :D :eek: |
bullshit
|
tis echt waar
et was net op mtv news |
Citaat:
|
ik zeg ook maar wat
schrok je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
roddels...open maar een nieuw topic als het officieel bevestigd is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |