![]() |
Want saai gelooooft in mij #1397
Continue
|
dus. juist. mijn neefje :y
|
rekel
|
mijn beltegoed is op ;(
|
Ja, kwam ik er zomaar ineens tussendoor met een nieuw topic!
|
|
ik heb nu dus wel een afspraak met de tandarts *O* dan hoef ik me daarna weer een halfjaar niet schuldig te voelen omdat ik eigenlijk weer naar de tandarts zou moeten.
|
Gebruikersnaam Berichten
.sann 67 Carn 61 Gnork 41 Rationeel 33 Dobermann 27 Azèche 24 Lorelei 21 Little Phoebe 21 trophus 20 Sarah 19 Geel 19 Chick Rock 17 Commendatore 15 Absinthe 15 Schrödinger 14 Sherlock 12 Pippeloen 10 mijamoto 8 Onait Sirch 7 Noedelhap 7 Calculi yukon 6 Mc Kauw 5 Uice 5 Quis 2.0 4 Stefenootje 4 lentekriebel 3 Volkert 3 Pierrot 3 Missy 1 Tink* 1 Elmp 1 Paranoide 1 Picidae 1 deadlock 1 Sabir 1 Andijvie 1 Macrador 1 bloemmetje97 1 |
:|
|
lekker met 32 graden in een tent zweten bij Elbow ;D
|
hey, welke tent krijg je nooit opgezet?
|
impotent! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::DD::D:D:D
|
Ik hou van patiënten die, als je ze behandelt, gewoon beter worden <3
|
Citaat:
grapjas |
hoe weet je, als man, dat je de beste orale bevrediging ter wereld hebt mogen ontvangen?
|
als je de vrouw in kwestie moet laten boeren om je ballen terug te krijgen :D:D:D:D:D::D:D::D:D:D:D
|
Ik heb alle verschrikkingen van de detailhandel vandaag alweer meegemaakt heur.
Voordringen, rennende kinderen, kinderen die zeuren om snoep, en heel grappig, een man die zonnebrandspray had gekocht, die 10 euro duurde bleek te zijn dan hij dacht. Dus hij hoefde hem niet meer. "er stond 4 euro!!''. Dus dat meisje zei: ''oh, u krijgt hem wel mee voor 4 euro dan hoor''. Hij: ''nee, laat maar, ik hoef hem gewoon niet meer''. :D:facepalm: |
Oh, en, in de Aldi een (waarschijnlijk) Islamitisch jongetje die heel hard zeurde om een knuffel van een schaap waar aan de achterkant een gat zat.
Ik moest zo lachen in mezelf, :D:D:D;d;d;D:D;d;d:D:D;d;d;D: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik ook doe, mijn mond vriest altijd vast aan die festini ijsjes :'(
|
Jeeezus, Missy, waarom slot je zo'n vermakelijk topique?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn lievelingsontslagbrieven gaan zo van: < patient> werd opgenomen vanwege <klacht>, waarschijnlijk berustend op <ziekte>. Hiervoor werd hij/zij behandeld met <behandeling>. Daarop knapte hij/zij voorspoedig op. Op <datum> kon hij/zij in goede conditie naar huis worden ontslagen. |
Karnivool ook op Lowlands (y)
|
e organisatie van Lowlands heeft zojuist 28 nieuwe namen bekendgemaakt. The Roots, Flogging Molly, dEUS, James Blake, Q-Tip, Beady Eye, Elbow, Noah and the Whale, Chase & Status, Cage The Elephant, The Kills, Joan as Police Woman, The Computers, Destroyer, Antwerp Gipsy-Ska Orkestra, Âme (live), Cloud Control, Foster The People, DeWolff, Twin Shadow, Handsome Poets, The Vaccines, Frank Turner, Skrillex, Karnivool, Timber Timbre, Pearson Sound b2b Ben UFO en Suuns zijn van de partij dit jaar.
not bad. |
Ik had vandaag twee kindjes voor een onderzoek en ze huilden allebei niet en ze bleven allebei braaf stilliggen. (y)
|
that's what the priest said!
|
Skrillex HOLY FUCKING SHIT!
Ik wil ook:( |
4 daagies vrijjjjjjj *o**o**o*
|
Citaat:
En ik had eigenlijk maar 2 bands die ik er perse wilde en die staan er nu <3 Ik hoop nu alleen nog op Bon Iver, met nieuw album en alles :bloos: |
Citaat:
|
Zo ik ga aan mijn barre reis naar het verre oosten beginnen, toedeloe!
|
Nu heb ik de hele tijd Marco fokking Borsato in mijn hoofd :(
|
Waarom?
|
Q-tip. Dat is wel niceness!
|
Ja, ik bedenk net dat dit nummer van Andre Hazes is, dus dat is eigenlijk wel raar. Ik heb dus, in mijn hoofd, Marco Borsato die dit nummer aan het zingen is.
|
Citaat:
Maar hij heeft dit nummer nooit gezongen hoor? Xander de Buisonje wel, bedoel je die? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tjeempie. morbide obese vrouw die beschrijft hoe ze doucht en hoe het voelt en ruikt tussen haar kwabflappen ;x wel gutsy dat ze zo op tv durft
http://www.youtube.com/watch?v=Lu8I4...eature=related vanaf 3:00, voor de geïnteresseerden |
die dr. Jessen draagt wel uberlelijke bloezen altijd
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker zeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Supergross. |
Jeuj, boek gescoord :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, wel tof, maar hij voelt nog niet af. Als dat is omdat ie ook nog echt niet af is, dan heb ik niks gezegd ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |