![]() |
Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398
Hai.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Stefenootje 55 Dobermann 54 Schrödinger 52 Noedelhap 39 Volkert 30 Calculi yukon 27 .sann 25 Sherlock 23 Azèche 23 deadlock 18 Sarah 16 Little Phoebe 11 Pippeloen 10 mijamoto 10 Andijvie 10 Rationeel 9 Quis 2.0 8 Doux 8 White Trash 8 Gnork 7 Onait Sirch 7 Mc Kauw 7 Carn 7 Lorelei 5 Absinthe 5 Macrador 5 Jeanne d'Arc 4 Commendatore 3 Martiño 3 Sigmund 3 Tink* 2 Uice 2 Michelangelo 2 Elmp 1 Sabir 1 lentekriebel 1 |
Kat waarom is mijn achternaam een raar beest?;p
|
Jasper: dit: http://speervanger.web-log.nl/mijn_w...degenkrab2.jpg
En dit is 'm van bovenaf: http://www.museon.nl/files/u10/degenkrab.jpg Bah. |
Citaat:
Mijn achternaam is een synoniem voor gaaf. Oh, mijn meisjesnaam that is. De achternaam van mijn man is natuurlijk niks :P |
Citaat:
|
De achternaam van mijn man is kennelijk afgeleid van Adam. Maar verder is het niets, behalve erg uniek; er zijn maar een stuk of 10 mensen die zo heten. *telt* Oh, 11!
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Mijn koosvoornaam (hoe heet dat? De lieve vorm van mijn naam, zegmaar) is trouwens een heel beroend liedje. En een soort raket. :y
|
Als al mijn berekeningen kloppen, lijkt T-mobile mij dan de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben voor mij :Y
|
Citaat:
Citaat:
|
O, in het Engels heet het dus Jasper! Dat wist ik niet. Maar een raket is wel gaver dan een steen hoor. :o:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb nu Vodafone en ben niet echt tevreden over de dekking, volgens mij is de dekking van T-Mobile beter... |
Mijn voornaam is een plaats in Nepal en een plaats in Duitsland :cool:
|
3688 inwoners in Nepal en 162 in Duitsland :cool:
|
Awesome, mijn achternaam is o.a. een Disneychannel film :cool: en een plein natuurlijk.
|
En een spookstad :cool: Ik denk dat ik een wereldreis ga maken op basis van mijn voor en achternaam!
|
Mijn eerste naam is echt heel veel dingen. :cool:
|
Ik kwam er net achter dat ik 6 Sannes op facebook heb, en ik vind dat best veel :o En 4 Jeroens trouwens.
|
Citaat:
|
Ja, ok, dan moet ik misschien maar naar het noorden varen om Minkewalvissen te gaan spotten en dan een boerderij(hoeve) of paleis (hof) opzoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn jullie naar iets of iemand vernoemd?
|
Mijn 2e naam komt van een meisje uit een Zweedse tvserie. Of nou ja, is daar van afgeleid.
|
Pippilotta? :cool:
Mijn naam is losjes geïnspireerd op Anna Karenina. |
Citaat:
Citaat:
|
Mijn voornaam is Hebreeuws voor vorstin en mijn achternaam is Brabants voor bierproducent :Y
|
Oh nou ja, en mijn tweede voornaam is de voornaam van mijn oma, die is overleden toen m'n moeder 7 was, en m'n moeder wilde dat graag. Mijn vader vond het maar een beetje onzin, maar uiteindelijk hebben mijn zusjes ook tweede voornamen.
|
Mijn tweede voornaam is mijn roepnaam. Dat is bij de GGD en zo vaak best wel vervelend, maar ja, andersom klinkt het voor geen meter.
|
Citaat:
|
Het gaat trouwens niet over de tvserie pipi langkous :p
|
Citaat:
|
t-mobile had ook een hogere rating trouwens, op de belcompany website :o
|
Citaat:
|
bij lange na niet. En je hebt dat niet 24/7 'aan', zo nu en dan wordt de boel gesynchroniseerd. Twitter en Whatsapp zijn nihil, dat is alleen 'tekst'. Enige wat ik zo kan bedenken grote bestanden downloaden en flink wat online filmpjes kijken.
|
Citaat:
|
1gb kom je AMPER aan. zeker als je thuis/op je werk gewoon je telefoon aan het wifi aldaar hangt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1024 mb ;P
|
Op grond waarvan bepaalt facebook welke vrienden er gewoon op je profiel komen, langs je statussen, zegmaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oi, lekker op de reuzefatboy voor de deur in het zonnetje! *o*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |