![]() |
eerste kus
hey allemaal
ik wil graag weten hoe jullie eerste kus was en hoe het zo is gekomen dat je begon te kussen |
de eerste. die was bij mij geen normale kus maar gelijk al met de tong ^^ en nog in de zee ook =D maar dat kwam allemaal door haar_^
|
Het was Valentijnsdag, een meisje had totaal onverwacht aan mij gevraagd of ik haar Valentijn wou zijn. Ik stemde toe en (blijkbaar) hadden we gelijk verkering. Ik reedt met haar mee naar huis op de fiets en ze kuste me op mijn lippen...... ook onverwachts. Het was dan ook nogal een scheve zoen xD
Maar ze bleek later een professionele tonger te zijn :P |
Mijn eerste kus was eigenlijk niet zo fijn. Iedereen was mij aan het forceren van met mijn vriendje te kussen, omdat ik nog nooit gekust had. Ik deed het dan uiteindelijk om van de druk verlost te zijn, maar omdat ik zo gestresst was, was de kus helemaal niet zo lekker .. Maar nu hep ik een heel lief vriendje en niemand zet nog druk op me! x
|
Citaat:
|
Ik moet em nog krijgen ;p
|
Citaat:
|
In het zwembad kleden we ons in hetzelfde badhokje uit. Hij keek me aan, drukte me vervolgens tegen de wand en begon me te zoenen. (we wisten allebei dat we verliefd op elkaar waren)
|
nog nooit gezoent. x)
|
Komt nog wel ; )
|
Was gelijk een tongzoen haha. En het was wel fijn ja.
|
haha dat was best beschamend, was in groep 7 denk ik ofzo, ik beschouwde die jongen gewoon als een vriend en opeens drukt ie me tegen een muurtje aan en wil ie zn lippen op de mijne planten, toen heb ik m maar weggeduwd want ik vond hem niet leuk:o
Mijn 2e echte normale zoen met wil was op mijn 14e gelijk met tong, was wel lekker:D |
die van mij was met truth or dear:) en ik was 14 maar ik vond t niet echt vies ofzo
|
Ik was 15 en al best lang gek op hem en hij ook op mij. We zaten samen op een bankje in het park en het begon al te schemeren, de lantaarnpalen gingen langzaam aan. Hij keek mij aan, ik hem en we bewogen langzaam naar elkaar toe. Vlak voordat mijn lippen de zijne raakten rook ik zijn geur en werd ik helemaal week van binnen. En toen waren we aan het kussen, en een halve seconde later gleed zijn tong mijn mond in en waren we aan het zoenen.
Ik kan hier echt met heel veel plezier aan denken. Krijg weer helemaal dat warme gevoel van binnen :) |
Ook nog nooit gezoent! ;)
|
Ging meteen redelijk !
Werd later alleen maar beter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |