Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Meeting idee! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=183525)

Black Sugar 11-08-2002 17:08

Meeting idee!

Wat dachten jullie van maar weer eens een meeting?
Mijn bedoeling is trouwens dat die dan over minstens een maand is, aangezien mensjes er dan vast rekening mee kunnen houden i.v.m. geld en tijd.

Laten we eerst in ieder geval maar proberen er over eens te worden waar we de meeting gaan houden!

Ik zat te denken aan Utrecht of Groningen (maar das zo ver voor de meesten helaas)
Kijk we kunnen natuurlijk wel weer naar Amsterdam gaan maar dan word het weer zo hetzelfde als altijd.
Rotterdam is natuurlijk ook een optie, maar persoonlijk lijkt me dat geen goed idee.

En tsja, er zijn veel leuke steden in Nederland zoals al eerder genoemd Groningen, Maastricht enz. Maar dan moet er wel een groep mensen berijd zijn om daar naartoe te gaan.

Laten we een lijstje maken:
Amsterdam-> *

Arnhem-> *

Den Haag-> *

Deventer-> *

Den Bos-> *

Enschede-> *

Groningen-> *

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> *

Maastricht-> *

En anders mischien:
Strand Meeting-> *

Bos Meeting-> *

Wat denken jullie van deze steden en alternatieven?
Zet maar een sterretje (*) achter de stad of plek waar je naartoe zou komen als de rest ook gaat. (om het wat makkelijker voor je te maken ;))
Owja meld het even als je nog een goed idee hebt.
Wanneer de meeting plaats zal vinden, wie d'r uiteindelijk komen, wat we gaan doen enz bepalen we later wel.

shanli 11-08-2002 17:19

jullie zijn gewoon sadistisch,was ik gisteren eens in amsterdam :( :p :D
nouw ja,prima idee,maar ik kom toch niet ;)

Ieme 11-08-2002 18:22

Zou het niet een idee zijn om eens ergens anders in Nederland af te spreken? De meetings zijn nl. meestal in het westen, of Utrecht, maar verder naar het Oosten niet. Deventer is dus wel een optie, maar is niet zo groot en leuk. Daarom stel ik voor om eens een meeting in Zwolle te houden, om maar eens wat te noemen. Zo is het voor de mensen in het Oosten ook eens haalbaarder om te komen. En Zwolle is toch nog redelijk centraal en bovenal leuk!

Op zich is het misschien wel handig om het in de herfstvakantie te doen, maar die is nooit gelijk in Nederland hè?
Dus ik pas het lijstje een beetje aan en stem ook even namens Jozzz.

Amsterdam-> *

Arnhem-> *

Den Haag-> *

Deventer-> ***

Den Bos-> *

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> *

Maastricht-> *

Zwolle-> **

Black Sugar 11-08-2002 18:24

Citaat:

Ieme schreef:
Zou het niet een idee zijn om eens ergens anders in Nederland af te spreken? De meetings zijn nl. meestal in het westen, of Utrecht, maar verder naar het Oosten niet. Deventer is dus wel een optie, maar is niet zo groot en leuk. Daarom stel ik voor om eens een meeting in Zwolle te houden, om maar eens wat te noemen. Zo is het voor de mensen in het Oosten ook eens haalbaarder om te komen. En Zwolle is toch nog redelijk centraal en bovenal leuk!

Op zich is het misschien wel handig om het in de herfstvakantie te doen, maar die is nooit gelijk in Nederland hè?
Dus ik pas het lijstje een beetje aan en stem ook even namens Jozzz.

Amsterdam-> *

Arnhem-> *

Den Haag-> *

Deventer-> ***

Den Bos-> *

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> *

Maastricht-> *

Zwolle-> **

Ps: Enschede is groter dan Zwolle en licht Oostelijker..... (Waarom dan geen Enschede)

Faery 11-08-2002 18:25

Arnhem! :]
*wijst gemakshalve vast Paralel en Athell aan, die zijn vast wel voor* :D

Stevill 11-08-2002 18:26

ik stem voor Enschede, Arnhem, Zwolle of Deventer.

kaleidoscope 11-08-2002 18:28

Hmm ik ga zoiezo al meeten op lowlands(als ik daar op dat moment toe in staat ben :D)
Meeting vind ik wel aardig,maar naar groningen ga ik niet komen dat is mij gewoon veels te veel geld..
Als het in amsterdam is huppel ik wel ff langs..en anders moet ik ff nadenken aangezien alle andere plaatsen voor mij een beetje uit de richting liggen...
In het bos etc. vind ik ook prima,maar doe het dan in a'dam gaan we s'avonds gewoon ff naar een goa feestje int bos :)

EvilSmiley 11-08-2002 18:39

ik ben bang dat ik alleen kan komen als ut in amsterdam is

Amsterdam-> **

Arnhem-> *

Den Haag-> *

Deventer-> ***

Den Bos-> *

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> *

Maastricht-> *

Zwolle-> **

'I'he Prophet 11-08-2002 19:02

Hmz.....ik ben best wel HEEEEEEEEEEEEL erg voor een bosmeeting.....welk bos boeit me geen kont :D.

En Ieme, zit niet stiekem je eigen stad aan te prijzen lullo :D.

Roxy 11-08-2002 19:05

Amsterdam-> ***

Arnhem-> **

Den Haag-> *

Deventer-> ****

Den Bos-> **

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> **

Maastricht-> **

Zwolle-> ***

bij amsterdam wil ik alleen als het echt ANDERS word als altijd anders dan hoeft het voor mij nie...

en bos en strand vink allebei (y)

nare man 11-08-2002 19:08

Nijmegen...een veel mooiere, meer cultureel onderlegde stad dan Arnhem. Bovendien kost het me dan niks om te komen.

fibonacci 11-08-2002 19:20

Citaat:

nare man schreef:
Nijmegen...een veel mooiere, meer cultureel onderlegde stad dan Arnhem. Bovendien kost het me dan niks om te komen.
Daar heb je zo'n mooi roze kaartje voor (y)

Roozie 11-08-2002 19:33

Ik stem voor Nijmegen of Enschede, dan kom ik zeker!

Shah of Blah 11-08-2002 19:40

Amsterdam-> ****

Arnhem-> **

Den Haag-> *

Deventer-> ****

Den Bos-> **

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> **

Maastricht-> **

Zwolle-> ***

ik eis dit keer dat het niet een 'alleen alto meeting' word

kaleidoscope 11-08-2002 19:45

Citaat:

Shah of Blah schreef:
Amsterdam-> ****

Arnhem-> **

Den Haag-> *

Deventer-> ****

Den Bos-> **

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> **

Maastricht-> **

Zwolle-> ***

Ja dat zou ik ook wel fijn vinden een meeting met gewoon verschillende forummers en niet de 'alto' mensen as altijd :)
In dat geval wil ik ook best wel naar een andere plaats komen..

nare man 11-08-2002 19:49

Citaat:

fibonacci schreef:
Daar heb je zo'n mooi roze kaartje voor (y)
Ik zei niet dat het me geen geld kostte, ik zei dat het me níks kostte. Als het in een andere stad is, kost het me tijd om er te komen.

fibonacci 11-08-2002 19:50

Citaat:

nare man schreef:

Ik zei niet dat het me geen geld kostte, ik zei dat het me níks kostte. Als het in een andere stad is, kost het me tijd om er te komen.

Iemand die z'n halve leven in badjas rondhobbelt moet niet zeuren over tijd. :D

Stevill 11-08-2002 19:52

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Ja dat zou ik ook wel fijn vinden een meeting met gewoon verschillende forummers en niet de 'alto' mensen as altijd :)
In dat geval wil ik ook best wel naar een andere plaats komen..

ik zou het fijn vinden als we elkaar als mensen bescouwen ipv een oordelende benaming hoe juist deze ook moge zijn.

feline 11-08-2002 19:54

Wat dachten jullie van haarlem, prachtige stad, leuke terrasjes, leuke winkelstad, de Hout (prachtige plek om te picknicken), vlakbij t strand voor leuke strandwandeling--> ideaal.

I_am_anouk 11-08-2002 19:54

nijmegen

nare man 11-08-2002 20:00

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik zou het fijn vinden als we elkaar als mensen bescouwen ipv een oordelende benaming hoe juist deze ook moge zijn.
Wat een gewauwel, je snapt de strekking van Maartje's post toch wel, het gaat haar gewoon erom niet alleen maar mensen van één bepaalde stijl bij elkaar te hebben. Waarom zou je dat niet alto mogen noemen? Er is niets mis met het beestje bij z'n naam te noemen.

shanli 11-08-2002 20:00

Gent of Antwerpen :p

Stevill 11-08-2002 20:03

Citaat:

nare man schreef:

Wat een gewauwel, je snapt de strekking van Maartje's post toch wel, het gaat haar gewoon erom niet alleen maar mensen van één bepaalde stijl bij elkaar te hebben. Waarom zou je dat niet alto mogen noemen? Er is niets mis met het beestje bij z'n naam te noemen.

hoe juist deze moge zijn zegt dat toch ook. Het maakt mij echt niks uit was ook niet neg. bedoeld ofzo alleen heb ik het liefst dat er niet echt naar word gekeken hoe of wat je bent gewoon mensen komen die willen komen ook al overheersen er kakkers hip hoppers of alto's gewoon gezellie maken.

kaleidoscope 11-08-2002 20:04

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Sorry,Je hebt gelijk:

Ik zou het fijn vinden als er ipv een meeting met mensen dit keer een meeting is met mensen.

:confused:

nare man 11-08-2002 20:05

Tering, dan kunnen er dus alleen mensen komen...:(

kaleidoscope 11-08-2002 20:10

Citaat:

nare man schreef:
Tering, dan kunnen er dus alleen mensen komen...:(
ja wouter helaas,dat word weer een meeting missen ;)

nare man 11-08-2002 20:11

Citaat:

CemetarySlut schreef:
ja wouter helaas,dat word weer een meeting missen ;)
Hm

Dan maar een keer privé een joint roken eh :)

kaleidoscope 11-08-2002 20:12

Citaat:

nare man schreef:

Hm

Dan maar een keer privé een joint roken eh :)

Ja dan moet het maar he :)

Stevill 11-08-2002 21:10

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Sorry,Je hebt gelijk:

Ik zou het fijn vinden als er ipv een meeting met mensen dit keer een meeting is met mensen.

:confused:

:p :mad: :p

pest koppie nee maar laten we gewoon allemaal geel geverfd gaan.

Roos 11-08-2002 21:27

Nou jaaa waarom doet Rotterdam nu niet mee? Dan lopen jullie de kans mis om mij te bewonderen!

Li 11-08-2002 21:39

Als het in Haarlem is kom ik wel

the exploding boy 11-08-2002 21:43

ik kom vast wel. Als ik geld heb, maar inderdaad wel leuk om het eens in misschien gewoon een kleinere stad ofzo te doen. Strand lijkt me ook cool,maar jaa het weer weet je ook nooit van tevoren.

Black Rainbow 11-08-2002 21:46

als het niet te ver weg is kom ik wel, is altijd wel (y),strand of bos lijkt me ook erg leuk, kortom, ik ben er als ik kan komen

punkyfish 11-08-2002 21:51

*ziet Den Bosch staan*

Niet dat het interessant is in Den Bosch om een meeting te houden, maar áls het óóit gebeurd ren ik er wel eventjes naar toe. Anders niet :p.

SpiritX 11-08-2002 21:53

Ik doe niet aan meetings. Nijmegen is nog wel redelijk dichtbij en als het een dikke party wordt zou ik nog geneigd kunnen zijn om te komen ;).

rodina 11-08-2002 22:01

Citaat:

Shah of Blah schreef:
Amsterdam-> *****

Arnhem-> **

Den Haag-> *

Deventer-> ****

Den Bos-> **

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> **

Maastricht-> **

Zwolle-> ***

AtHell 11-08-2002 23:24

Citaat:

Faery schreef:
Arnhem! :]
*wijst gemakshalve vast Paralel en Athell aan, die zijn vast wel voor* :D

ik ben wel voor, maar onder geen beding ga ik dan blowen, anders schijn ik onsosiaal te zijn.

ruby soho 11-08-2002 23:33

amsterdam is op zich wel ok, maar toch niet :p

arnhem vind k op zich wel n goede keuze (of iets daarbij in de buurt ofzo)

AtHell 11-08-2002 23:37

Citaat:

ruby soho schreef:
amsterdam is op zich wel ok, maar toch niet :p

arnhem vind k op zich wel n goede keuze (of iets daarbij in de buurt ofzo)

op nijmegen na is er niets.. en nijmegen staat me niet aan :p ben ik nu al wel 2 x geweest :o

Stevill 11-08-2002 23:38

Citaat:

AtHell schreef:

op nijmegen na is er niets.. en nijmegen staat me niet aan :p ben ik nu al wel 2 x geweest :o

nijmegen heeft de tofste eend in de wereld (y)

AtHell 11-08-2002 23:40

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

nijmegen heeft de tofste eend in de wereld (y)

blinde dude :D

Stevill 11-08-2002 23:41

Citaat:

AtHell schreef:

blinde dude :D

de gexte

Black Sugar 12-08-2002 06:50

Ok, uhm Arnhem - Nijmegen en Haarlem lijken mij wel een goed idee als ik de posts zo'n beetje lees.
Vooral omdat we het dan met een strand of bos meeting kunnen combineren.

Maar uh, even een vraagje vinden jullie Enschede te ver?
Stel dat we in Enschede zouden meeten kunnen we bijvoorbeeld eerst even de stad in. En daarna naar het bos, picknicken en uhm tsja wat je dan in een bos doet he.
Lijkt me echt super aangezien ik Enschede heel goed ken en het behalve aan de kant van Hengelo helemaal omringd is door bos en veen.

Stevill 12-08-2002 07:00

Citaat:

Black Sugar schreef:
Ok, uhm Arnhem - Nijmegen en Haarlem lijken mij wel een goed idee als ik de posts zo'n beetje lees.
Vooral omdat we het dan met een strand of bos meeting kunnen combineren.

Maar uh, even een vraagje vinden jullie Enschede te ver?
Stel dat we in Enschede zouden meeten kunnen we bijvoorbeeld eerst even de stad in. En daarna naar het bos, picknicken en uhm tsja wat je dan in een bos doet he.
Lijkt me echt super aangezien ik Enschede heel goed ken en het behalve aan de kant van Hengelo helemaal omringd is door bos en veen.

hoezo aan de kant van Hengelo niet dan? de hoofdweg tussen Enschede en Hengelo ligt aan het grootste bos daaro, maar je kunt ook een beetje tussen beide steden kloten aangezien ze niet zo heel groot zijn qua centrum.

*Fallen_Tear* 12-08-2002 09:04

Amsterdam-> ***** *

Arnhem-> **

Den Haag-> *

Deventer-> ****

Den Bos-> **

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> **

Maastricht-> **

Zwolle-> ***

Ik ben dus voor A'dam. Utrecht zou ook wel kunnen maar die staat er niet bij....en verder ga ik gewoon niet want dat mag waarschijnlijk niet ( :rolleyes: ) en dat is te duur. :)

vixen 12-08-2002 09:32

Amsterdam-> ***** *

Arnhem-> ***

Den Haag-> *

Deventer-> ****

Den Bos-> **

Enschede-> *

Groningen-> ***

Leeuwwarden-> *

Nijmegen-> ***

Maastricht-> **

Zwolle-> ***

ja, voor mij zijn arnhem/nijmegen het makkelijkst. Dr zijn hier heel erg coole eenden die iedereen vast wel wil zien enzo. Kei afwijkend.

Faery 12-08-2002 10:05

Arnhem: *******
Nijmegen: ******
Amsterdam-> ******
Den Haag-> *
Deventer-> ****
Den Bos-> **
Enschede-> *
Groningen-> ***
Leeuwwarden-> *
Maastricht-> **
Zwolle-> ***

*heeft sociaal even alles geteld*
Woah, oostelijke steden staan voor :D

the exploding boy 12-08-2002 10:16

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

hoezo aan de kant van Hengelo niet dan? de hoofdweg tussen Enschede en Hengelo ligt aan het grootste bos daaro, maar je kunt ook een beetje tussen beide steden kloten aangezien ze niet zo heel groot zijn qua centrum.

hmmz we kunnen ook met z'n alleen naar het danspaleis :p

neej maar je hebt daar toch zo'n strandje met een grote plas erbij ergens bij enschede? (beetje vergeten )

Want Enschede is wel cool.

kaleidoscope 12-08-2002 11:46

Bij naderinzien vind ik hengelo ook wel geslaagd...de nul schijnt leuk te zijn?
:)

Black Sugar 12-08-2002 11:50

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Bij naderinzien vind ik hengelo ook wel geslaagd...de nul schijnt leuk te zijn?
:)

Ja maar dan stel ik voor alleen 's avonds daar naartoe te gaan.
(Nul ga ik sowieso ook liever heen dan Atak)

-------------------------------------------------------------

Tussen Enschede en Hengelo groot bos? Dat is toch voor het grootste deel privee terrijn, en itten heel veel weilanden tussen.

Wat Olga bedoeld is het ruthbeek. Das een grote zwemvijver met beetje bos en veel strandjes enzow er omheen.
Het Aamsveen is ook erg mooi. Daar licht trouwens de grens tussen Nederland en Duitsland. (ghehe voor mij kwartieertje fietsen... maargoed) Is erg cool daar, staan allemaal oude grenspalen enzow en het is een oud smokkelgebied van tijdens de oorlog. Maargoed, genoeg historiche info.

Owja, Hengelo is redelijk dood overdag. 's avonds is het er een stuk beter. Denk aan de Nul en nog een paar uitgaansgelegenheden. Al is Atak in Enschede ook erg tof.

Maar de meeste stemmen gaan tot nu toe uit naar:

Arnhem, Nijmegen en Amsterdam.
Dus als iemand goed de weg weet in arnhem of nijmegen lijkt me dat een goed idee. (Dus echt onder voorwaarde dat iemand echt heel goed de weg weet, oftewel alle plekjes enzow. niet dat we in het toeristische gedeelte blijven dwalen.

En uhm, ik vind eigenlijk echt dat we naar het bos moeten!

Even een nieuwe stem lijst van de tot nu toe meest gekozen steden:

Amsterdam: *
Arnhem: *
Deventer: *
Nijmegen: *

Of toch iets anders: *(Enschede )
(hier even de plaats er bij zetten)

(jaja, ik vind eigenlijk alles best )

----------------------------------------------------------------

Ok, goed idee!

Verzamelen in Enschede, daar even door de stad lopen, paar mooie winkeltjes bekijken. Dan inkopen doen voor een picknick in het bos tussen Enschede en Hengelo (sorrie is dus toch idd wel heel groot mooi bos) Daarna 's avonds naar Hengelo naar de Nul.

Wat dachten jullie daar van? (Ps tussen Enschede en Hengelo is een retourtje 1,30 Euro en daar waar het bos is zit nog een tussen station.)

------------------------------------------------------------------

Pffft, ik ben d'r maar druk mee maar heb nog even goed geteld.
Arnhem: ***** ** (7)
Nijmegen: ***** ** (7)
Enschede + Hengelo: ***** (5)
Amsterdam = backup moet anders zijn: ***** * (6)

De rest heeft minder dan 5 stemmen dus het lijkt me niet relevant om daar voor te kiezen.

Jongens stem nog even op mijn Enschede, Hengelo combinatie idee!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.