![]() |
Grappig topic op het vivaforum
|
Oei:d
|
wtf :D "mannendingen" fuck hoe labiel kan je zijn ;D
|
juist ja :D
|
:D:D
|
Citaat:
|
wel een gaylord hij had dr gewoon moeten neuken
|
Citaat:
|
tering :D:D:D
|
Die jongen heeft geen vader en denkt nu dat de vader van zijn vriendin zijn eigen vader is probeert nu alle verloren tijd in te halen en wacht tot het juiste moment om te zeggen 'weet u nog.. 17 jaar geleden.. toen op die vakantie op Texel.. DAT IS MIJN MOEDER'.
:o |
Citaat:
|
Ik ben confuus.
|
Deze topic had je geopend Onait Sirch met je 50 reacties?
|
Op het seks forum zijn er veel betere.
Vrouwen die in de prostitutie zitten maar wel een vriend hebben die er vanaf weten. Gaan ze een weekend weg met een klant, en vriend belt 2x per dag om te vragen hoe het gaat :p |
OMG :D :lief:
|
Viva forever :P
Let op: dit topic is oud. De laatste reactie was alweer 390 dagen geleden. Reageren op een oud topic mag, maar veel mensen vinden dat irritant. Je zou ook een nieuw topic kunnen openen. |
O mijn god je bent nog steeds de koning van de geniale ups. :D
|
Wie had dit gepost en waarom zit er een naamzoek voor mij bij :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging over viva ofzo in het WSZ-topic, toen maakte ik dit topic aan ofzo. De naamzoek was dan om aan te geven dat ik t topic inmiddels geopend had ofzo. Of nee, het onderwerp was trollen, op viva ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hofnar lijkt mij erg adequaat.
|
Bij deze sla ik, pinguindude, koning van Ierland en Wales in een game van CK2, hertog van Brabant en Holland in een andere game, Pr0xy tot 'hofnar van de geniale ups'.
Dat slaan is alleen maar figuurlijk. |
Pagga slaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Minder blablabla meer vivatopics! *O*
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835261 |
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet welke taal is maar het is dus aftrekken:ghe: :):) |
Citaat:
Ik zou nu graag vertellen wat aftrekken in het latijn is, maar dat leren we helaas niet. Ik weet wel wat 'verkrachten' is: violare. 'Verkracht je moeder!' wordt dan 'viola matrem!' Verder weet ik ook wat de vertaling van 'penis' is: penis/piemel/pielemuis/etc, staartje :D:D |
masturbari/masturbor komt in de buurt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |