Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ik kan niet klaarkomen. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835263)

Stefen 05-06-2011 13:23

Ik kan niet klaarkomen.

Hoi jongens en meiden.

Ik masturbeer me nu al ongeveer een jaar maar ik kan maar niet klaarkomen,
ik krijg vaak wel een overweldigend gevoel, maar er komt gewoon geen sperma,
hoe kan dat? :O

Betercore_oud 05-06-2011 13:27

Dan kom je wel klaar, maar maakt je lichaam gewoon nog geen sperma aan, lijkt me vrij logisch? :p

Jemoetie 03-07-2011 16:39

Ik heb precies hetzelfde. Maar volgens mij zie je het dan gewoon niet ofzo.
Maar in mijn ervaring is het wel gewoon erg lekker, dus volgens mij kom je gewoon klaar.

Silvano08 03-07-2011 16:57

Je komt waarschijnlijk inderdaad wel klaar, maar je hebt misschien de leeftijd er nog niet voor dat er sperma aangemaakt wordt...

Annoniem2 03-07-2011 19:41

hoe oud ben je??

FluffyKitten 03-07-2011 19:49

Hoe ^oud ben je

zal je bedoelen. :P

Gerbino 04-07-2011 10:00

Dan heb je gewoon nog geen sperma, je komt wel gewoon klaar. Dat sperma komt vanzelf wel .

JeNaam 24-07-2011 17:42

Citaat:

betercore schreef: (Bericht 31648459)
Dan kom je wel klaar, maar maakt je lichaam gewoon nog geen sperma aan, lijkt me vrij logisch? :p

Iedereen heeft sperma zelfs een peuter heeft nog sperma
Maar niet iedereen is nog seksueel actief

topic: maar ik denk dat je lichaam heel weinig sperma produceert dat je nauwelijks ziet. Misschien krijg je wat later als je meer rukt meer sperma. Maar zelf weet ik daar niet veel over

Het kan ook liggen aan: Zit je broek beetje strak aan je ballen?
Neem je vaak een warme bad?
Je ballen moeten namelijk koel blijven dus wat minder warm dan rest van je lichaam daardoor produceert je teelballen beter sperma

Draaideurpoes 24-07-2011 17:47

Citaat:

JeNaam schreef: (Bericht 31803466)

topic: maar ik denk dat je lichaam heel weinig sperma produceert dat je nauwelijks ziet. Misschien krijg je wat later als je meer rukt meer sperma. Maar zelf weet ik daar niet veel over

Je ballen moeten namelijk koel blijven dus wat minder warm dan rest van je lichaam daardoor produceert je teelballen beter sperma

:facepalm:

Mr.Banana 24-07-2011 17:57

Citaat:

okee het schijnt slecht voor je sperma te zijn om strakke broeken te dragen, en om warme baden te nemen...

Maar het is nog niet de ultieme-sperma-kill methode...

Volgens mij zal je er nauwelijks iets aan merken dat er minder uit komt, maar dat de kwaliteit wat slechter is ofzo...

En anders maak je een minikoelkastje voor je ballen

Em. 24-07-2011 18:18

Citaat:

Dat is niet waar. Spermaproductie is iets wat pas op gang komt in de puberteit. Meisjes hebben wél al eicellen als ze geboren worden, maar jongens hebben nog niets, nog geen één zaadcel, behalve de dingen die nodig zijn om ze later te maken. Gemiddeld zal je voor het eerst sperma produceren als je 13 bent, maar het verschilt per persoon.

Draaideurpoes 24-07-2011 18:19

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 31803541)
Dat is niet waar. Spermaproductie is iets wat pas op gang komt in de puberteit. Meisjes hebben wél al eicellen als ze geboren worden, maar jongens hebben nog niets, nog geen één zaadcel, behalve de dingen die nodig zijn om ze later te maken. Gemiddeld zal je voor het eerst sperma produceren als je 13 bent, maar het verschilt per persoon.

dit dus, bedankt voor de duidelijke uitleg Em :o

django023 24-07-2011 18:51

Een jongen heeft op jonge leeftijd al door dat het aanraken en spelen met je penis een erg aangenaam gevoel is. Het zaad wordt wel geproduceerd maar kan nog niet worden afgegeven, pas rond de leeftijd van 12/13 kan de eerste zaadlozing ontstaan. Meestal duurt het nog zeker 6 maanden voordat de zaadcellen op sterkte te zijn om een bevruchting waar te maken.

JeNaam 03-08-2011 04:42

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 31803541)

ik had van mijn leraar biologie gehoord van dat zelfs een peuter sperma heeft.

JeNaam 03-08-2011 04:44

Citaat:

django023 schreef: (Bericht 31803645)
Een jongen heeft op jonge leeftijd al door dat het aanraken en spelen met je penis een erg aangenaam gevoel is. Het zaad wordt wel geproduceerd maar kan nog niet worden afgegeven, pas rond de leeftijd van 12/13 kan de eerste zaadlozing ontstaan. Meestal duurt het nog zeker 6 maanden voordat de zaadcellen op sterkte te zijn om een bevruchting waar te maken.

Huh dus als ik elke dag wat ruk en klaarkom dat betekend dan dat mijn sperma cellen een vrouw niet kan bevruchten? Want dan zijn ze niet rijp?

mathfreak 03-08-2011 10:01

Citaat:

JeNaam schreef: (Bericht 31829144)
ik had van mijn leraar biologie gehoord dat zelfs een peuter sperma heeft.

Dan had je een slechte leraar biologie, aangezien peuters nog niet geslachtsrijp zijn en dus nog geen sperma kunnen produceren. Een mannelijke peuter heeft wel zaadballen, dus mogelijk dat je leraar biologie dat bedoelde.

Syori 03-08-2011 10:34

Citaat:

JeNaam schreef: (Bericht 31829144)
ik had van mijn leraar biologie gehoord van dat zelfs een peuter sperma heeft.

:D

Lusi 03-08-2011 15:02

Citaat:

betercore schreef: (Bericht 31648459)
Dan kom je wel klaar, maar maakt je lichaam gewoon nog geen sperma aan.

Oftewel: no worries.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.