![]() |
Ik kan niet klaarkomen.
Hoi jongens en meiden.
Ik masturbeer me nu al ongeveer een jaar maar ik kan maar niet klaarkomen, ik krijg vaak wel een overweldigend gevoel, maar er komt gewoon geen sperma, hoe kan dat? :O |
Dan kom je wel klaar, maar maakt je lichaam gewoon nog geen sperma aan, lijkt me vrij logisch? :p
|
Ik heb precies hetzelfde. Maar volgens mij zie je het dan gewoon niet ofzo.
Maar in mijn ervaring is het wel gewoon erg lekker, dus volgens mij kom je gewoon klaar. |
Je komt waarschijnlijk inderdaad wel klaar, maar je hebt misschien de leeftijd er nog niet voor dat er sperma aangemaakt wordt...
|
hoe oud ben je??
|
Hoe ^oud ben je
zal je bedoelen. :P |
Dan heb je gewoon nog geen sperma, je komt wel gewoon klaar. Dat sperma komt vanzelf wel .
|
Citaat:
Maar niet iedereen is nog seksueel actief topic: maar ik denk dat je lichaam heel weinig sperma produceert dat je nauwelijks ziet. Misschien krijg je wat later als je meer rukt meer sperma. Maar zelf weet ik daar niet veel over Het kan ook liggen aan: Zit je broek beetje strak aan je ballen? Neem je vaak een warme bad? Je ballen moeten namelijk koel blijven dus wat minder warm dan rest van je lichaam daardoor produceert je teelballen beter sperma |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is nog niet de ultieme-sperma-kill methode... Volgens mij zal je er nauwelijks iets aan merken dat er minder uit komt, maar dat de kwaliteit wat slechter is ofzo... En anders maak je een minikoelkastje voor je ballen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een jongen heeft op jonge leeftijd al door dat het aanraken en spelen met je penis een erg aangenaam gevoel is. Het zaad wordt wel geproduceerd maar kan nog niet worden afgegeven, pas rond de leeftijd van 12/13 kan de eerste zaadlozing ontstaan. Meestal duurt het nog zeker 6 maanden voordat de zaadcellen op sterkte te zijn om een bevruchting waar te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |