![]() |
Blarenpleister
Wat zijn jullie ervaringen met die blarenpleister van Compeed?
|
Ik vind ze fijn. (Y) Zeker als je veel wandelt zijn ze fijn om op je voeten te hebben. En op een gegeven moment laten ze vanzelf los, dus dan hoef je niet helemaal los te trekken zodat alles wqeer opengaat en alles.
|
blarenpleisters en ik zijn niet zo'n goeie combi. Op de een of andere manier blijven ze bij mij nooit zo goed plakken. Ligt er maar net aan waar je ze nodig hebt. bovenop tenen blijven ze prima zitten, maar onderop mn voet kan ik het wel vergeten.
|
Ik gebruik blaarpleisters van Kruidvat, maar wel met leukoplast eroverheen. Zo blijven ze zo lang zitten als je wil, want zonder leukoplast zijn ze er binnen 5 min weer af.
|
Die van compeed zijn het beste van wat er op de markt is, maar ook die heb ik er binnen no-time weer afgelopen. Het ligt er een beetje aan waarvoor je ze nodig hebt. Ik geloof dat het niet zo handig is om ze preventief te plakken..
|
Ik had laatst blaren op mijn vingers, waar ik blarenpleisters van Kruidvat op heb geplakt. Die bleven aardig zitten (gezien de plek waar ik moest plakken) en waren in ieder geval watervast. Op mijn voeten heb ik al heel lang geen blarenpleisters meer geplakt.
|
Ik heb nu compeedpleisters op beide hielen, twee open blaren en een dichte. Ik hoop echt dat het goedkomt, vind het een vrij eng idee dat dat plakding op een open wondje zit. :(
|
Dat maakt niet zoveel uit, maar je kunt open wondjes beter laten drogen als je bijv. gaat slapen vannacht.
|
Vind ze ook fijn, Je gaat er ook niet snel van zweten!
Merk alleen wel dat ze af en toe snel losraken meestal na een dag of 1,5 al.... |
Ik vind ze top (y).
|
Geweldig spul. Die pleisters ademen, ook al ziet het er niet zo uit dus kan wel op een open blaar, als je het er maar niet af trekt. Ik plak meestal om de randen van die pleistertape, zolang je niet hele gekken dingen doet blijft het dan goed zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |