![]() |
is ze verliefd op me
er zit een meisje bij mij in de klas, die ik best wel leuk vind ;). bijna iedereen uit mijn klas zegt dat ze op me is, maar ik zit voor haar in de klas en dat is ze best wel rustig( het enigste wat ze zegt is: kevin kan ik je potlood lenen) alleen op msn en sms, doet ze wel heel open tegen me. dus voordat ik haar vraag zou ik eerst jullie advies willen hebben of ze op me is of niet. want ik heb al een blauwtje opgelopen dit jaar :o
|
momentje, ik kijk even in mn glazen bol
|
Zou haar gewoon eens aanspreke. als je haar persoonlijk beter leert kennen dan kom je dichter bij haar. vrage zou dan kunnen.
|
Citaat:
|
nee ^^ je kan via je msn zegge da je haar mag en of ze miss zin heeft om wat leuks te doen met jou
|
Citaat:
|
H_oop dat ze meewerkt. succes_s!
|
Citaat:
|
Het lijkt me dat je haar eerst persoonlijk wat beter moet leren kennen voordat je haar vraagt. Misschien is ze wel heel anders als je echt met haar gaat praten. Via internet/sms is het toch wel anders. Anders heb je straks alleen maar gesprekken over msn en sms. Lijkt me namelijk niet zo'n leuke relatie als ze je alleen maar om een potlood durft te vragen. ;)
|
Citaat:
gewoon vragen of ze het leuk vind om wat met je te doen, leer haar dan een beetje kennen en kijk hoe het gevoel gaat van beide kanten! kan nooit zo erg zijn! |
Kevin (L) kim! :p
Nee maar probeer persoonlijk wat meer met haar te praten, over msn wordt niks uit ervaring. |
nou, probleem erbij!
mijn vriend heeft tegen kim gezegd dat ik haar leuk vind, dus nu weet de hele klas het. dus als ik nu bij haar sta om wat te praten komt iedereen zich ermee bemoeien. maar kim heeft dus blijbaar gezegd dat als ik haar zou vragen dat ze dan miss ja zegt. wat betekend dit <<< is ze dan op me of niet?:confused: |
Dat betekent dat als je het haar zou vragen dat ze dan misschien ja zegt.
|
Citaat:
|
Vraag het haar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arm kan best opvallen en geeft miss een verkeerde houding. zo van zo ik zit lekker met een chicky naast me.
|
Citaat:
|
Nee rest is goed. als je er stil bij zit dan is dat niet goed. denk wel dat je dat niet doet maar kzal haar zeker aandacht geven
|
Citaat:
|
Zeg dat als ze de film eng vindt ze je hand wel vast mag houden ;) :P (tenzij je naar 1 of andere komische film gaat :P)
|
Citaat:
|
tja niet echt een film waarvan ze bang in je armen duikt ^^ maar je kan wel met haar lachen_~
|
Citaat:
|
Er zitten vast schrikmomenten in pirates.
Meisjes(doen alsof ze) schrikken eerder dan jongens ( of willen graag veilig gehouden worden door de mogelijke vriend)!;) dus lukt vast! |
Denk dat dat wel eens gebeurd maar zij miss niet in bijzijn van andere vrienden tenzij ze je heel erg leuk vind. en IT kwam/ is of komt in 2011 in bios. geen idee welke
maar ben benield(-_-) |
Citaat:
|
Ooh, dus jij bent niet knap?
Als zij dat graag wil doen, omdat zo liefkozende aandacht te krijgen van jou, gaat niets haar eigenlijk tegenhouden, lees goed: als zij dat gaag wil! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |