![]() |
Saaiksueel Overdraagbare Aandoeningen #1400
*O*
|
Twee SOA's of twee mensen?
|
Fuuu die was snel
|
En :facepalm: @ mezelf.
|
Citaat:
|
Haha, bij S15E04 van South Park zie je op het bord met de "penisgrootte" ook een "Leroy Jenkins".
|
Ha ik ken er vet veel :cool:
|
Ik zou trouwens 'saaiksueel' zeggen.
|
Ik vind dat je je regelmatig moet controleren maar ik ben ook geen hypochonder dus ik doe er ook niet al te panisch over. Ik heb wel eens mensen gehad die even heel mijn seksleven wilde nagaan, ehh nouja, als ik zeg dat ik niks heb dan is het wel goed hoor. Bovendien kan ik moeilijk bij een nieuwe partner eerst zeggen 'ohja wacht even, zullen we even een week wachten, doe ik nog even een testje'. Het is bij mij meestal niet gepland :o
|
Wat zou je liever hebben: kanker of aids?
|
Oh, ik ken er trouwens ook één. Maar dat hoorde ik ook alleen maar via-via, omdat het toen voor mij heel eventueel ook belangrijk was om te weten. Was het niet, overigens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik ken maar een iemand die een keer zei een SOA te hebben, en wel 'chlamydia ofzo.' Van 'die jongen die me toen anaal nam.'
Maar die ken ik niet goed. |
oh hai, het is net veranderd ja :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Óf seksueel overdraagbare saaidoeningen |
Citaat:
|
Ik denk wel dat AIDS je sociale leven meer kapot maakt dan kanker, maar ik weet ook niet of dat echt waar is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahah, ja ook een leuke vraag, ben of ken je iemand die weleens een beflapje heeft gebruikt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken of ben je iemand die een condoom gebruikt bij het pijpen? |
De enige man met AIDS die ik kende was meestal vrolijk en had een rijk sociaal leven. De mensen met kanker die ik gekend heb gingen er een stuk sneller aan onderdoor.
|
ik ken uh, vier mensen die een soa hebben gehad!
|
En nee trouwens :D Zowel niet kennen als gedaan :D
|
Ik zou niet eens weten hoe ik aan een beflapje zou moeten komen.
|
ik weet niet eens hoe een beflapje er uitziet. gewoon een vierkant lapje? en wat een vies woord trouwens ;x
|
bij de b van beflapje :bloos: :bloos: :bloos: :bloos:
|
Citaat:
|
sorry!
|
Citaat:
|
er is in de straat hiernaast een christine leduc, daar hebben ze ze vast wel :y
|
Citaat:
|
ik had duizend honger dus ik ging net een pastasalade eten. En het ging zo:
hap 1: 'dit is lekker ohhh, lekker, gezond, lekker, bbomfkbbm lekker' hap 2: 'lekker' hap 3: 'och. Nou, nu ken ik die smaak wel.' hap 4: 'ik wil niet meer' hap 5: 'bah' en nu ligt er een pastasalade op mijn bord :( |
Citaat:
|
Is die katerfight in het vorige topic trouwens de moeite waard om te lezen?
|
http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...entaldam_c.jpg
:cool: Ik bedoel eigenlijk een vrouwencondoom trouwens. Ken of ben je iemand die dat gebruikt heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een goeie vragen hier allemaal. :D
Ik kan ook met nee en nee antwoorden, zowel op de beflapjes als op de condoom tijdens het pijpen. Is 't juist? Win ik nu een prijs? |
Een vrouwencondoom :D
Volgens mij bestaan die dingen niet eens meer. Dan lijkt het volgens mij echt alsof je een plastic zak aan het neuken bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
http://www.medicalfacts.nl/wp-conten...07/femidon.jpg
Het lijkt wel een vuilniszak :D:cool: En ik heb 'm perongeluk ingesteld als bureaubladafbeelding :D:D:D:D:D |
Citaat:
Ik heb of ben trouwens ook nog nooit gepijpt dan wel gebeft met rubber ertussen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |