![]() |
Vavo VWO alles voldoende?
Een vraagje:
Als ik dit jaar zak (NG, Sk+En+Bi onvoldoende) moet ik dan op het VAVO voor al die vakken een voldoende halen? Of kan ik met een voldoende voor Bi dan een diploma krijgen (omdat 2 onvoldoendes normaal gesproken OK is)? Ik kan dit op internet niet vinden. Wel genoeg compensatie overigens. Misschien zitten hier trouwens nog VAVO deskundigen die al eens gezakt zijn? Bvd, Violina |
Nee, hoeft niet.
Je mag twee vijven, of een vier en een vijf, of een vijf, of een vier staan. :) Maakt niet uit welk vak. |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, daar heb ik geen seconde aan gedacht, maar zou eens goed kunnen. :) Daar weet ik niet zoveel van. ;) |
Dus dat geldt ook op t VAVO?:)
Hoorde namelijk van die verhalen dat dáárom de VAVO niet aantrekkelijk was. |
Citaat:
Geldt ook voor VAVO hoor... VAVO-diploma staat gelijk aan een reguliere middelbare-diploma. |
Thanx!:) Hele opluchting dat al die horror-verhalen over het VAVO niet waar zijn:D.
|
Je moet gewoon kijken naar de slaag/zak regelingen zoals die op dit moment zijn, en daar moet je aan voldoen. :)
Als het is dat je twee onvoldoendes mag hebben, waarvan max. 1 in je profiel, dan ben je geslaagd. VAVO is geen horror hoor, voor mij was het beste wat me ooit was overkomen ;) (ps: op studiekeuze staat een VAVO topic waar meer mensen hebben gereageerd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |