Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eten & Drinken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   geen brood bij het ontbijt! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835461)

bumba. 07-06-2011 21:08

geen brood bij het ontbijt!

ik hou zelf absoluut niet van brood bij het ontbijt, krijg het amper weg.
dus mijn vraag is: heeft iemand een goed alternatief?

ik sta voor alles open, dus ook voor eventuele warme maaltijden (misschien dan wel de lichtere variant). Er is 1 ding dat ik niet ga doen en dat is frituren :D

hoop dat iemand mij kan helpen!

Lotte^^ 07-06-2011 21:19

drinkontbijt (soort van vruchtensap)
cornflakes

Kikaa 08-06-2011 07:41

Brinta, yoghurt met muesli, gewoon yoghurt, cornflakes, drinktonbijt, crackers, beschuit, fruit. Of een soort smoothie maken met fruit, brinta en yoghurt. En zo zijn er nog wel meer dingen volgens mij!

dennis018 08-06-2011 11:40

yoghurt met muesli of cruesli
cornflakes
''luxe'' bollen?

En wat vind je van bolletjes als krentenbollen ofzoiets ?? (ik ben zelf ook ABSOLUUT ggen ontbijter krijg geen boterham door mn strot, maar eet nu elke dag iets van een mueslibol.. ofkrentenbol..of croissant als ontbijt en dat vind ik wel erg lekker en te doen... >> khaal zeg maar wat in de aanbieding is die week voor in de ochtend)

er is elke week wel ergens een zak krentenbollen, mueselibollen, croiissants ofwat dan ook 4 (soms 6) voor 1 euro ...dus voor de prijs hoef je het niet bang te zijn...

Boogie 08-06-2011 12:59

Eieren met spek.

Silvano08 09-06-2011 06:07

Citaat:

bumba. schreef: (Bericht 31654559)
ik hou zelf absoluut niet van brood bij het ontbijt, krijg het amper weg.
dus mijn vraag is: heeft iemand een goed alternatief?

ik sta voor alles open, dus ook voor eventuele warme maaltijden (misschien dan wel de lichtere variant). Er is 1 ding dat ik niet ga doen en dat is frituren :D

hoop dat iemand mij kan helpen!

Cruesli of Goedemorgn Drinkontbijt vind ik altijd wel een goed begin van de dag.
Ook eet ik altijd wel een stuk fruit erbij (gewoon een appel of ene banaan)...

Blu 09-06-2011 07:19

Een watermeloen met suiker?

Andijvie 09-06-2011 08:54

Eieren met spek moet je zeker eens proberen, ik vind dat voor iedere ochtend te veel van het goede, maar af en toe is echt heerlijk (y) Verder vind ik Brinta 's winters echt fijn, lekker warm en vult goed. Verder vind ik cornflakes ook altijd lekker, of muesli met yoghurt. Of kwark met appel, walnoten en zonnebloempitjes. Die laatste is wel echt een enorme aanrader, trouwens. Je kan het ook met ander fruit maken, maar ik vind appel duidelijk het lekkerst.

Citaat:

Blu schreef: (Bericht 31658648)
Een watermeloen met suiker?

Waarom suiker erbij? Is vast lekker, maar lijkt me vrij onnodig :o Watermeloen als ontbijt lijkt me ook niet zo vullend, maar als bv 'toetje' na het ontbijt klinkt het lekker (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.