![]() |
Urban Exploration
Dag Allen,
Zijn hier meer mensen die aan Urban Exploration doen? Ik beoefen deze sport al meer dan 4 jaar en vind het nog steeds erg leuk om te doen. Als er meer mensen zijn die deze sport doen, zouden we er misschien eens samen op uit kunnen gaan! Zijn er Urban Explorationers in de buurt van Laren? Groeten, Lodewijk!:cool: |
Niemand?
|
Wut?
|
Citaat:
|
In het verleden wel eens gedaan, maar in Nederland is het toch al gauw dat je hang- en sluitwerk moet slopen om ergens binnen te kunnen komen, en dat is voor mij een grens.
Stom kraaktuig. Als die er niet waren deed niemand zo druk over het afsluiten van leegstaande panden. (n) In jouw regio: Sommige kazematten in het noorden van Naarden vesting bijvoorbeeld slecht afgesloten. Het vereist wat klauterwerk tussen doornstruiken om er te komen, maar dan heb je ook iets. Voorheen had je in Huizen het Lucent terrein, de iDance.. Maar die eerste is gesloopt en de tweede anti-kraak bewoond. In Eemnes heb je in de bocht waar de A27 de A1 kruist een stuk nieuwbouw dat ongebruikt is, maar de eigenaar daarvan is zwaar crimineel en de beveiliging werkt. Verder weet ik eigenlijk niets daar in de buurt. |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Urban_exploring |
Ah zo, ik had er nog nooit van gehoord
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |