![]() |
Karten
Dit topic is een algemeen kart topic geworden. Laat alles over karten achter. Bijv. je ervaringen, welke baan, enz.
|
Een gemiddelde snelheid van 100km per uur? Lijkt me sterk als je constant bochtjes moet maken.
OT: nooit op Silverstone gereden, dus kan ook geen snelste tijd melden. Denk ook niet dat je hier veel mensen gaat vinden die ook karten of überhaupt op precies diezelfde baan hebben gereden. De kans dat ze dan ook nog een foto hebben van de tijd lijkt me wel heeeeeeeeeeeel sterk. |
je hebt zelf geen eens een foto van de tijd.
overigens maakt de snelheid en de gevaren het geen sport, wat karten of andere motorsporten zwaar maakt zijn de g-krachten die op je lichaam drukken in de bochten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn snelste tijd op silverstone is 34.62. Versla dat maar eens!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Titel even aangepast voor de duidelijkheid.
|
Citaat:
Gezien de leeftijd van de TS denk ik echter net als jij dat het onzin is en dat hij topsnelheid bedoelt i.p.v. gemiddelde snelheid ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
honkballertje maakt een goed punt met die bochten. Dermate scherp maakt het niet uit hoe goed de wegligging is, dan gaat de boel gewoon schuiven. Zeker indoorbanen hebben af en toe bochten die echt 180 graden zijn. Die neem jij niet me 80 kan ik je vertellen, niet eens met 60. Die karts zijn bovendien licht, en krijgen dus minder grip op de baan. En als iets me nooit gelukt is met karten dan is het gecontroleerd slippen. Het was of grip, of alle kanten uit. En misschien zogen de karts daar gewoon ballen, maar ik vond dat het sturen wanneer er veel kracht op de voorkant stond, ook nergens op leek. Je moest echt aardig remmen om er controle over te houden. |
Citaat:
Als je niet inhoudelijk op honkballertje in wil gaan, reageer dan gewoon niet. |
Topic bloedt dood
|
Ik heb nog nooit gekart, wil het wel een keer doen
|
Karten is kicken 8D.
1 keer gedaan_~ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |