![]() |
Tori Amos
Ik had hoofdpijn en dacht , laat ik eens wat rustigs opzetten, lopend langs imjn cd collectie kwam ik langs tori amos, en die had ik al tijdje niet opgezet, terwijl boys for pele een superalbum is
(down 'caught a little sneeze' en 'mohammed my friend' en jupiter eens.) Maar ik zette de mtv unplugged cd eorp, en jezus wat kan ze toch zignen, gaat soms door merg en been. Daarom jongens, verplicht , alle hardcore, metal, trance, hip hop enz. : Luister vanaovnd naar een nummer van haar. 'Er is een tori amos fan in iedereen' |
Caught A Light Sneeze is inderdaad echt een schitterend nummer....! :) Maar zoveel anderen van Tori Amos ook :)
|
Tori Amos is koel! Ik heb zelf een album van dr, luister hem alleen niet meer zo vaak weet ook niet uit m'n hoofd hoe die heet maar ik vind dat ze heel mooi kan zingen. :)
|
keb n paar nummers, zijn wel mooi, niet geweldig ofzo.
|
Tori amos is geweldiggggggg
Happy phantom is mn alltime favourite nr :) |
ik luister nu "precious things", zit ook raining blood te downloaden maar die is nog niet klaar.
haar stem is goed, maar verder beetje eentonig. |
Crucify en Winter zijn echt geweldige nummers van haar....de cover van Enjoy the Silence is ook erg mooi.... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, die live cd die ik heb is ook erg goed, from the choirgirl hotel ook mooie cd zeg. |
Ohh ik hou echt van Tori Amos.
Kan ik helemaal rustig van worden... Momenteel is Crucify toch wel m'n favoriet denk ik. Maar ook de rest is heel mooi, geweldige zangeres (y) |
Jeuj, nog een tori fan hier.
Persoonlijk vind ik het album 'From the Choirgirl Hotel' bet dan 'Boys for Pele'. Ik heb laatst een trip hop remix van Bells For Her gedownload (y) ... Heel erg mooi! |
Citaat:
whahahahahahaha stumper...... |
Citaat:
Zei je nou dat je geen humor had of las ik het verkeerd? |
Heb al haar cd's, beste album blijft toch wel haar debuut, met name vanwege "Winter"... zucht...
|
Citaat:
dat is mooi |
Citaat:
je las het verkeerd, ik zei dat je beter je bek dicht kan houden als je niks te vertellen hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
stel je dat eens voor..... |
Citaat:
liever niet. |
Citaat:
dan niet. |
Citaat:
|
Citaat:
geen idee, zullen we het bij houden? |
stelletje pubers
|
Tori Amos = :cool:
Professional Widow, Enjoy the Silence en nog veel meer nummers waar k de titels niet van ken heers(ch)en... :D |
ik ken alleen raining blood van haar, ik was wel benieuwd hoe ze die had gedaan..maar ik vond het niks...maar misschien zijn erwel andere nummers die beter zijn....
|
Citaat:
dat is echt een supernummer |
ik heb alleen dat debut album...en ken aantal andere nummers
kvin haar echt heel erg goed...damn... beste nummers imho zijn winter en losing my religion als er iemand wel goed kan coveren...dan is zij et wel :) |
Smells like teen spirit heeft ze ERRUG goed gecoverd. Schitterend mooie stem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |