![]() |
Dag Forumers
Beste Forumers,
Mijn naam is Jennie (ik heb me zojuist voorgesteld in het welkomst topic). Ik lees al een tijdje met dit forum, en heb toch besloten om me te registreren. Ik ben dan al wat ouder dan de meesten hier, en daarnaast is mijn dicht niveau waarschijnlijk nog lang niet zo hoog als die van jullie. Ik durf mijn gedichten dan ook nog niet online te zetten, maar het lijkt me leuk om met jullie te discussiëren over dichters. Vriendelijke groet, Jennie van der Snee |
Jennie. Waarom wil je, je gedichten niet online zetten? Ik ben ook nieuw hier en iedereen is razend enthousiast over mijn gedichten. Echte leuke, vriendelijke mensen hier!!
|
Citaat:
Oké. Hier een gedicht. Ik ben er nog niet heel trots op. Maar dan weten jullie een beetje welke stijl ik heb. Bedankt Homerus Dante voor je reactie. Ik heb jou gedichten gelezen, ik vond ze ook best mooi. Maar het is een andere stijl dan ik gewend ben. Ik ben meer van de klassieke gedichten. Liefde Als een kind uit de schoot Als een geest uit de dood |
We hebben inderdaad een andere stijl. Maar Jennie, denk aan herhaling. Mooie zinnen, Als een, kan je voorwoorden als, Zoals.
Nouja, blijf oefenen. En zoals ik altijd zeg op dit forum. Blijf oefenen dan kom je er wel! GA ZO DOORRRRRR!!! |
Em? Zag ik net ook niet een reactie van jou?
|
Citaat:
@ Jennie: het loopt fijn. Maar ik vind het eerder aforistisch dan poëtisch, geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, Roosje, daar heb je gelijk in. Het is dan niet echt een gedicht. Maar ik vind het fijn dat jullie het een mooie tekst vinden. Wat vinden jullie van de volgende regels?
Drank maakt meer kapot, dan je, lief is. Alcohol, wat heb je daar nou aan Na twee bier, kan ik al niet meer staan |
goed! Leuke zin op het eind-_-!
|
He Strobe, bedankt voor je leuke reactie!:)
|
Graag gedaan en jij bedankt voor gebruik v hoofdletter >(S)trobe. die wil ik nog aanpassen. ziet er beter uit. Maar succes met je gedichten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |