![]() |
Smashing Pumpkins - Machine II
ik weet niet of hier al een topic van is geweest (vast wel), maar de laatste cd (die alleen via internet verkrijgbaar was) van de SP valt ook te downloaden op dit adres:
http://www.smashingpumpkins.com/lofi/M2pgLOFI.html -editje- de mp3s zijn allemaal in 320kb/s, maar volgens mij is de cd zelf niet helemaal afgemixed, dus soms klinken sommige dingen nogal wazig |
Nog steeds :)
Billy zei bij hun laatste concert in nederland, december 2000 (weet ik niet meer 100% zeker) dat de cd op verschillende locaties te downloaden viel, dus dat heb ik toen ook gedaan, inderdaad 320kbps mp3 dus de kwaliteit is zeker te doen, zitten wel wat leuke nummers tussen (y) |
(y)
|
hmm ik heb de cd ook op mp3. Vind de kwaliteit matig,maar dit komt volgens mij door het feit dat Machina II alleen op vinyl is uitgebracht
|
Citaat:
|
De kans dat jij machina2 te kopen krijgt is erg klein, En als deze er al is zou ik er paar duizend pieken voor neerleggen.
De kwaliteit van de mp3s op de site is slecht, je kunt beter de wav/shn rip hebben van q101 (radiostation uit chicago). En er is ook een interne cd versie van machina2 die een aantal mensen schijnen te hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |