Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835682)

Koffie! 10-06-2011 11:42

Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel?

Hallo daar :) Ik ben dus verliefd op een meisje uit mijn klas, en uit hoe zij tegen mij praat en haar lichaamstaal dan kan ik ook wel opmaken dat ze mij mischien leuk vind. Veel mensen zeggen ook dat ze mij leuk vind.

Ik kan haar dus vragen, ik heb gelukkig goed volwassen klasgenoten enzo, wat best wel zeldzaam is in de 2e klas. Als ze nee zegt is het dus niet zo erg, ja erg teleurstellend maar ik word dan tenminste niet uitgelachen :)

Maar het verhaal word nu wel heel erg uitgebreid, mijn vraag is dus, is het nadelig voor een relatie als je vriendin in dezelfde klas als mij zit? Want je ziet elkaar dan wel bijna de hele dag, dus word je elkaar mischien snel zat ofzo? :confused:

Ik heb al wel iets van 3 vriendinnetjes gehad enzo, niet heel spectaculair, maar die relaties liepen wel allemaal erg goed, behalve eentje. Maar die zaten dan ook niet in mijn klas :)

Bij voorbaat dank, R.

ilse 10-06-2011 11:46

Het kan een nadeel zijn, maar je ziet elkaar wel maar je kunt toch ook gewoon met je vrienden omgaan op school? Je hoeft haar niet de hele dag te spreken. Maar als ik jou was zou ik eerst gewoon eens kijken hoe het loopt joh :) ga eens wat leuks doen met haar buiten school, dan weet je ook hoe dat is!

Koffie! 10-06-2011 11:47

Citaat:

ilse schreef: (Bericht 31661359)
Het kan een nadeel zijn, maar je ziet elkaar wel maar je kunt toch ook gewoon met je vrienden omgaan op school? Je hoeft haar niet de hele dag te spreken. Maar als ik jou was zou ik eerst gewoon eens kijken hoe het loopt joh :) ga eens wat leuks doen met haar buiten school, dan weet je ook hoe dat is!

Ohja ik spreek al wel met haar af soms heur, om iets te doen ofzo, en ze is niet zo goed in Engels en ik wel dus dan help ik haar daar ook mee om te leren voor een toets ofzo :) En we praten ook wel regelmatig ja en dan loopt het ook goed. Geen rare stiltes ofzo :) Bedankt voor de reactie :D

Volk 10-06-2011 11:49

Ik denk dat samen in de klas zitten geen problemen hoeft te veroorzaken zolang je elkaar vrij laat. Dus dat als een van jullie twee een keer geen zin heeft om naast elkaar te gaan zitten dat dat prima is en er niet moeilijk over gedaan wordt, om even een voorbeeld te noemen.

Zelf geloof ik niet dat je elkaar snel zat wordt als je elkaar vaak ziet. Tja, je leert elkaar wel beter kennen en het kan dat je dingen leert kennen die je niet bevallen. Het kan dus wel vervelend zijn om bij elkaar in de klas te zitten als het uit gaat.

Koffie! 10-06-2011 11:53

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31661368)
Ik denk dat samen in de klas zitten geen problemen hoeft te veroorzaken zolang je elkaar vrij laat. Dus dat als een van jullie twee een keer geen zin heeft om naast elkaar te gaan zitten dat dat prima is en er niet moeilijk over gedaan wordt, om even een voorbeeld te noemen.

Zelf geloof ik niet dat je elkaar snel zat wordt als je elkaar vaak ziet. Tja, je leert elkaar wel beter kennen en het kan dat je dingen leert kennen die je niet bevallen. Het kan dus wel vervelend zijn om bij elkaar in de klas te zitten als het uit gaat.

Bedankt voor de reactie :)
Ja als we iets beginnen mischien hoeven we idd niet altijd naast elkaar te zitten natuurlijk.
En ja, je partner kan nooit helemaal perfect zijn toch? Dus ik vind sowieso wel dingen uit die me niet bevallen :)

PS: We hebben bij veel lessen ook een vaste plattegrond dus we kunnen niet eens altijd naast elkaar zitten :)

AnneElise 10-06-2011 17:04

Citaat:

Koffie! schreef: (Bericht 31661356)
Hallo daar :) Ik ben dus verliefd op een meisje uit mijn klas, en uit hoe zij tegen mij praat en haar lichaamstaal dan kan ik ook wel opmaken dat ze mij mischien leuk vind. Veel mensen zeggen ook dat ze mij leuk vind.

Ik kan haar dus vragen, ik heb gelukkig goed volwassen klasgenoten enzo, wat best wel zeldzaam is in de 2e klas. Als ze nee zegt is het dus niet zo erg, ja erg teleurstellend maar ik word dan tenminste niet uitgelachen :)

Maar het verhaal word nu wel heel erg uitgebreid, mijn vraag is dus, is het nadelig voor een relatie als je vriendin in dezelfde klas als mij zit? Want je ziet elkaar dan wel bijna de hele dag, dus word je elkaar mischien snel zat ofzo? :confused:

Ik heb al wel iets van 3 vriendinnetjes gehad enzo, niet heel spectaculair, maar die relaties liepen wel allemaal erg goed, behalve eentje. Maar die zaten dan ook niet in mijn klas :)

Bij voorbaat dank, R.

Het heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Maar laat je daardoor niet tegenhouden! Tip wel: ga niet te vaak naast haar zitten. Vinden vrienden niet tof en dan gaat het vaak niet goed..

xx

Koffie! 11-06-2011 11:17

Citaat:

AnneElise schreef: (Bericht 31662161)
Het heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Maar laat je daardoor niet tegenhouden! Tip wel: ga niet te vaak naast haar zitten. Vinden vrienden niet tof en dan gaat het vaak niet goed..

xx

Neen dat doe ik ook niet. We hebben sowieso bij bijna alle lessen een vaste klasseplattegrond dus altijd naast elkaar zitten kan ook niet :P

Schrödinger 11-06-2011 12:05

Ja, dat is nadelig. Wanneer het uitgaat zit je dan namelijk alsnog op elkaars lip.

Koffie! 11-06-2011 13:11

Ik zie haar morgen weer, gaan we beetje bij haar thuis chillen ensow... Ik denk dat ik dan wel een 'move' ga maken :P

-Richard- 11-06-2011 18:24

Succes! :)

Koffie! 12-06-2011 12:28

Nou, ik ga nu naar haar toe :) Ik zet vanavond wel ff het resultaat in dit topic :)
Als ik nog post, kan het dat ik dat op mijn telefoon doe, in de trein :)

Koffie! 12-06-2011 17:04

JeeJ *O*

Afwezignummer2 12-06-2011 17:24

Gefeliciteerd, knaap.

-Richard- 12-06-2011 21:07

Citaat:

Afwezignummer2 schreef: (Bericht 31668240)
Gefeliciteerd, knaap.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.